• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag/ LESA har spelat sedan 1977 och har haft 7 i handicap. Spela gör jag endast när jag känner för det spontant och fortfarande hyfsat handicap ,strax över 10 så helt ok.Numera så jobbar jag sommartid med att klippa greener och foregren som pensionär.// :pompus:
Sen jag föddes då. Men gött, låter som en skön sysselsättning.

Jag har spelat fickpingis i över 40år, har svart bälte fortfarande även om jag inte hinner spela så ofta nu för tiden. Klipper grenen på sommaren.
Har du spelat fickpingis strax över 40 år alltså sedan du var ..! år , med tanke på din seiko årsklocka du visat upp tidigare... //;););)

Blir nått nytt 😋
9D59C26F-4AEE-474C-B66F-9C257C9D3AB1.png

Det tar ju tid att bli så där bra men träning ger ju färdighet, eller hur var det med fickpingis som du har erfarenhet av!//😉😉😉

Ett mycket fint initiativ @Jesborn! 👏🏼

• Like
Reactions: bag
Ett mycket fint initiativ @Jesborn! 👏🏼

Tack detsamma @Staafen ! Du är just nu hjälten som ligger i topp! :)

Nog för att jag inte är lika gammal som farbror men jag fyllde nyss 44 så lite år har jag avverkat ett… inte har jag växt upp ändå! 😘😘😘
Det har inte jag ännu inte gjort och fortfararande nyfiken på ny uppgifter / utmaningar. 7 år utomlands med diverse småroliga uppgifter samt trågigheter. Vårdar jag fortfarande mitt språk …,😉😉😉

Kanske det , sett mycket jävelskap och har tyvärr agerat både på gott och ont . Tänk på de i Ukraina nu . Det är inte roligt att att agera skarp t . Slut citat..,..
Är inte riktigt med på vad det har med mitt inlägg att göra men det är verkligen hemskt det som händer i Ukraina. 😔

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp