• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag har sagt upp mig så du får fråga @Berns men jag tror det.
@Back -man axlar manteln och handsken. Ligger i hårdträning inför tisdag har jag hört rykten om😁
Då blir han ett lamm i ulvakläder😉
giphy-5.gif

Fattar inte vad du menar men vi är alla vinnare. Gonatt Lesa!
Det är inte go natt ännu, även om jag är en ung pensionär (tack för ett förmånligt avtal när ja snodde värvning som 17 åring) 😉😉😉 Nu kollar man vidare på ett möjligen två avsnitt av ” the stranger” på Netflix. Sen är det sängdax.//👍

Senast ändrad:
Till alla nya (och gamla): Ni kommer säkert störa er som tusan på mig under mars. Jag kommer med enormt många dumma kommentarer så ofta jag kan (har nämligen svart bälte i skitsnack) men kom alltid ihåg att allt jag säger är med glimten i ögat och jag älskar er alla. Lite extra kärlek till @roosterman @Back @Berns @Staafen och @Brolle89

Bilagor

• D77F9DD7-C0CA-43AC-BD95-300700955CDF.jpeg
    D77F9DD7-C0CA-43AC-BD95-300700955CDF.jpeg
    63 KB · Visningar: 3
Till alla nya (och gamla): Ni kommer säkert störa er som tusan på mig under mars. Jag kommer med enormt många dumma kommentarer så ofta jag kan (har nämligen svart bälte i skitsnack) men kom alltid ihåg att allt jag säger är med glimten i ögat och jag älskar er alla. Lite extra kärlek till @roosterman @Back @Berns @Staafen och @Brolle89
Ha, vi kan nog tävla i sarkasm med ögon glimtar. Ser fram emot en underhållande mars månad!🥰

Ha, vi kan nog tävla i sarkasm med ögon glimtar. Ser fram emot en underhållande mars månad!🥰
Jag behöver inte tävla, jag vet redan vem som är bäst men frågan är om du vet varför jag är det? ❤️ (Svaret finner du längre ner)

För att jag inte tävlar, jag är en gentleman så vill du ha titeln så vassego. Men jag hoppas vi kommer ha skitkul ❤️❤️ Glöm inte tagga mig i din sarkasm och dumma kommentarer så jag kommer ihåg ditt namn (minne fiskpinne här) så kan vi slå oss i hop o ha dubbelt så roligt 😍

Det går inte att störa sig på dig! ❤

Jag behöver inte tävla, jag vet redan vem som är bäst men frågan är om du vet varför jag är det? ❤️ (Svaret finner du längre ner)

För att jag inte tävlar, jag är en gentleman så vill du ha titeln så vassego. Men jag hoppas vi kommer ha skitkul ❤️❤️ Glöm inte tagga mig i din sarkasm och dumma kommentarer så jag kommer ihåg ditt namn (minne fiskpinne här) så kan vi slå oss i hop o ha dubbelt så roligt 😍
Var och en är ju äro salig på sin tro lär ju någon sagt. Om det är så då , får man stå ut med deras dumheter och sitta nickande och inte kommentera./😉

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp