S
Staafen
Guest
Fattar inte vad du menar men vi är alla vinnare. Gonatt Lesa!Det samma, ju flera inlägg Har man vunnit då. Eller hur var det? Go kväll//
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fattar inte vad du menar men vi är alla vinnare. Gonatt Lesa!Det samma, ju flera inlägg Har man vunnit då. Eller hur var det? Go kväll//
Vad säger du??? Vem ska jag nu reta gallfeber på hela mars? @roosterman är ju inte lika kul, han flörtar bara med mig juJag har sagt upp mig så du får fråga @Berns men jag tror det.
Det är @Back som tagit på sig läderkläderna i år.Vad säger du??? Vem ska jag nu reta gallfeber på hela mars? @roosterman är ju inte lika kul, han flörtar bara med mig ju
Det är inte go natt ännu, även om jag är en ung pensionär (tack för ett förmånligt avtal när ja snodde värvning som 17 åring) Nu kollar man vidare på ett möjligen två avsnitt av ” the stranger” på Netflix. Sen är det sängdax.//Fattar inte vad du menar men vi är alla vinnare. Gonatt Lesa!
Absolut. Gick inte så bra för dig sist vi sågs men du är ju en seg rackare så du läker nog@Back hallå ja
Did you miss me?
Alltså... När du lägger upp såna bilder...@Back hallå ja
Did you miss me?
Men sockertoppen, jag har en till dig oxåAlltså... När du lägger upp såna bilder...
Naaaaw jag vet att du älskar mig sockerblommshummlanAbsolut. Gick inte så bra för dig sist vi sågs men du är ju en seg rackare så du läker nog
Ha, vi kan nog tävla i sarkasm med ögon glimtar. Ser fram emot en underhållande mars månad!Till alla nya (och gamla): Ni kommer säkert störa er som tusan på mig under mars. Jag kommer med enormt många dumma kommentarer så ofta jag kan (har nämligen svart bälte i skitsnack) men kom alltid ihåg att allt jag säger är med glimten i ögat och jag älskar er alla. Lite extra kärlek till @roosterman @Back @Berns @Staafen och @Brolle89
Jag behöver inte tävla, jag vet redan vem som är bäst men frågan är om du vet varför jag är det? (Svaret finner du längre ner)Ha, vi kan nog tävla i sarkasm med ögon glimtar. Ser fram emot en underhållande mars månad!
Det går inte att störa sig på dig! ❤Till alla nya (och gamla): Ni kommer säkert störa er som tusan på mig under mars. Jag kommer med enormt många dumma kommentarer så ofta jag kan (har nämligen svart bälte i skitsnack) men kom alltid ihåg att allt jag säger är med glimten i ögat och jag älskar er alla. Lite extra kärlek till @roosterman @Back @Berns @Staafen och @Brolle89
Jodå, det är garanterat sant @Back älskar sin gimp suit med öron. Här är bildbevisNot. Sure. If. Seriøs.
Jodå, det är garanterat sant @Back älskar sin gimp suit med öron. Här är bildbevis
Var och en är ju äro salig på sin tro lär ju någon sagt. Om det är så då , får man stå ut med deras dumheter och sitta nickande och inte kommentera./Jag behöver inte tävla, jag vet redan vem som är bäst men frågan är om du vet varför jag är det? (Svaret finner du längre ner)
För att jag inte tävlar, jag är en gentleman så vill du ha titeln så vassego. Men jag hoppas vi kommer ha skitkul Glöm inte tagga mig i din sarkasm och dumma kommentarer så jag kommer ihåg ditt namn (minne fiskpinne här) så kan vi slå oss i hop o ha dubbelt så roligt
Jaja du vinner, sätt dig nu när och stäng pajluckan.Var och är ju äro salig på sin tro lär ju någon sagt. Om det är så då , får man stå ut med deras dumheter och sitta nickande och inte kommentera./
Jaaaaa!
OK - la oss se 2. mars...for da er det sikkert et par jævler som ryker ut allerede.Ohhhh. I’m serious as f**k
I’ll go easy on the first oneOK - la oss se 2. mars...for da er det sikkert et par jævler som ryker ut allerede.
Det står ju Retarded i min signatur, dvs pensionerad.Not. Sure. If. Seriøs.
mmm, för det var dubbelpipan man funderade mest på här
Ska jag tänka om är frågan