• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

kedja

Breitling
Lördag å våren är här!🌱
C67D0AA9-2A53-4653-8BC4-D00DAC411C77.jpeg
 

lulemarcus

Panerai
Om det här skall flyga även nästa år krävs nog lite förändringar. Exempelvis krav på incheckning i tråden. Jag känner nog också att det här externa deltagandet med anmälning o deltagande utanför KS blir rätt krystat. Klart det drar in pengar men det kommer att göra att detta tappar sin charm o går i graven. Tyvärr vanligt med alla möjliga aktiviteter, festivaler, happenings etc som växer och blir för stora för sig själva. Känns som vi ligger nära den gränsen i år. Det blir liksom rätt ointressant när man inte har en aning om vilka som är med, vilka som fuskar och var de 300 personer som kanske är med befinner sig. Ta nu inte detta som grinighet för jag tycker själva owg grejen är en riktig höjdare och vill gärna att den skall leva vidare på ett bra sätt. Dock känner jag starkt att mitt eget intresse minskade i år och kör på mest för att det är en kul tråd att följa ändå. Mumin gör en Ben Dover idag...
IMG20220317072917.jpg
Fuska?! Kan man verkligen sjunka så lågt? 😊
 

v0n

Patek
2-Faktor
Dagens vedhuggning snart klar. Sjukt vad med ved det blir av 3 stora träd. Kom som en komplett överraskning 😮

Dessutom växer klockan på mig allteftersom

34D08735-93E4-49B6-AD87-ED70B32815C3.jpeg
Blir en finfin fotbollsplan det där, heja 💪🏼
(blev påmind om att jag egentligen borde gå ut och göra något liknande)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp