• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
En plikttrogen bild idag. Men om ett par dagar ska jag ta OWG-klockan utomlands!

20220321_200912.jpg

Har min kvar. Men just nu sitter ju en nyare GUL på armen. 🤣
20220121_234826.jpg
sedär ja =)

Jag är lite sur på mig själv för att jag gjort mig av med gamla klockor genom åren. fler klockor jag velat ha kvar. hade tex en GUL efter den jag nämde som var i stål med stållänk som var helt digital, med ett fränt grönaktigt displayljus. ingen aning om vart den tog vägen.

senare i början av 00-talet ..... kanske 05-06 tror jag hade jag en citizen ecodrive i titan...den höll bara ett fåtal år, den dog av ett bad i havet på kanarieholmarna 2009-2010 tror jag ... vet att jag hade den ett tag efter det, men som sagt var tvärdöd och kronan hade rostat sönder. känner jag mig själv rätt så skruvade jag isär den och kikade inuti och avslutade med att slänga allt !! länk och allt....

dessa manicker man haft på armen för o hålla tiden blir i efterhand nostalgiska tidsresor i minnet .....hehe

Köpte precis två klockor så nu har jag köpt 4st i mars. Det går bra det här med OWG! 😂 Har dock inte testat eller använt någon annan än min Sub. Inga problem!
Asså, du behöver inte försvara dig, det är INGEN som tror att du ska åka ut med din Sub.
men du kan ju fortsätta intala dig att du har någon form av utmaning, vi lider alla med dig. Buhu, stackars dig, buhu buhu 😿

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp