Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
sedär ja =)Har min kvar. Men just nu sitter ju en nyare GUL på armen.
![]()
har butikerna tagit bort kefir för att man kan få till en ryss-koppling eller ??? (var är face-palm emojin när man behöver den=)Dag 21:
Varit och hälsat på farsan.![]()
Repigt värre:
![]()
Försökte även köpa Kefir men det gick sådär…
![]()
![]()
Onaka är iaf kvarDag 21:
Varit och hälsat på farsan.![]()
Repigt värre:
![]()
Försökte även köpa Kefir men det gick sådär…
![]()
![]()
Ja, exakt. Teckning av Röda torget/lökkupoler. Kommer väl tillbaka med annat omslag.har butikerna tagit bort kefir för att man kan få till en ryss-koppling eller ??? (var är face-palm emojin när man behöver den=)
fan va tomt det kommer bli i samtliga butiker i hela västvärlden när kina nukear taiwan !!!Ja, exakt. Teckning av Röda torget/lökkupoler. Kommer väl tillbaka med annat omslag.
Jag vill också bli ekonomiskt oberoende. Själv har jag bara köpt 2. Klockfasta.Köpte precis två klockor så nu har jag köpt 4st i mars. Det går bra det här med OWG!Har dock inte testat eller använt någon annan än min Sub. Inga problem!
Haha! Men dina två kostar ju som en årsinkomst.Jag vill också bli ekonomiskt oberoende. Själv har jag bara köpt 2. Klockfasta.
Bidde det en sån där enzo till?Haha! Men dina två kostar ju som en årsinkomst.
Haha nej, det blev två vintage Seikos idag.Bidde det en sån där enzo till?![]()
Asså, du behöver inte försvara dig, det är INGEN som tror att du ska åka ut med din Sub.Köpte precis två klockor så nu har jag köpt 4st i mars. Det går bra det här med OWG!Har dock inte testat eller använt någon annan än min Sub. Inga problem!
Ja det är inte normalt. Det som är ännu mindre normalt är jag inte testat dom. Kanske skulle göra det. Vad tycker du?Haha! Men dina två kostar ju som en årsinkomst.
Vi är nära nu!Ja det är inte normalt. Det som är ännu mindre normalt är jag inte testat dom. Kanske skulle göra det. Vad tycker du?
Det är ingen utmaning, det är till och med sjukt lätt!Asså, du behöver inte försvara dig, det är INGEN som tror att du ska åka ut med din Sub.
men du kan ju fortsätta intala dig att du har någon form av utmaning, vi lider alla med dig. Buhu, stackars dig, buhu buhu![]()
Väntar man på något gott är det bara härligtVi är nära nu!
Jag lyssnade på den där häromdagen!Väntar man på något gott är det bara härligt
Säg till om du tröttnar på klockanDag 21 - ny vecka, nytt natoband![]()
Vi är nära nu!
#sisvDet är ingen utmaning, det är till och med sjukt lätt!![]()
Kolla med sudden vet jag.har butikerna tagit bort kefir för att man kan få till en ryss-koppling eller ??? (var är face-palm emojin när man behöver den=)