• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Dag 24, inte långt kvar 😇
PXL_20220324_090921016.jpg

Missat incheckning ett par dagar eftersom jag drabbats av ett akut behov att byta bil. Blev påkörd och försäkringsbolaget löser in min gamla skrutt.

Men jag är fortfarande med!

Edit: Materiella saker går att byta ut. Tjejen som struntade i högerregeln och körde in i mig med 30 knyck (EU-moped) klarade sig med en sprucken knäskål vilket kanske var ett bra resultat även om hon inte lär spela handboll denna säsongen. Så jag skall inte klaga alltför mycket. Behöver bara hitta en ny bil…

D642A731-693C-4E01-B50B-5EE8086318C9.jpeg
665DB37D-D7A1-48DE-A5EC-2874D1D2DEE5.jpeg

Senast ändrad:
En ”kompis” (numer föredetta) fintade mig. Han sa Gummo, testa hur du ser ut i en 36mm pärlemorklocka. Dum som jag var testade jag snabbt. Några minuter senare kom utpressningbilden… Händelsen är polisanmäld men jag kommer såklart ta mitt straff och kliva ur OWG i skam och vanära.

1E9DA7B5-CCD8-4861-8000-FE8A44E8D80D.jpeg

Senast ändrad:
En ”kompis” (numer föredetta) fintade mig. Han sa Gummo, testa hur du ser ut i en 36mm pärlemorklocka. Dum som jag var testade jag snabbt. Några minuter senare kom utpressningbilden… Händelsen är polisanmäld men jag kommer såklart ta mitt straff och kliva ur OWG i skam och vanära.

1E9DA7B5-CCD8-4861-8000-FE8A44E8D80D.jpeg
Men vad var det för klocka som lockade dig i fördärvet?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp