Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Longines Legend Diver 36mm.Men för i helvete @Gummo ?! Är det ens en vintageklocka?
Hur satt den? Jag är också lite nyfiken på den?Longines Legend Diver 36mm.
#nyfikenådum
Den klär dig såååååå fintLongines Legend Diver 36mm.
#nyfikenådum
Typ 4 bärtz om dagen fram till april för att stå ut och sedan toppa med en vinare för att fira att du gjorde det?Dag 24. Som kontrast mot gårdagens bild har vi här studentlivets andra sida.
![]()
Helt ok. Men hade valt annan tavla/länkHur satt den? Jag är också lite nyfiken på den?
Du rockar mop som en kung! Kanske bäst jag sätter i min pärlemortavla i min gamla Monaco så att vi kan matchaHelt ok. Men hade valt annan tavla/länk![]()
![]()
BlingHelt ok. Men hade valt annan tavla/länk![]()
![]()
TROR??? @BackJag tror jag åkte ut idag .... satte på mig en andra klocka på högerarmen idag ... ONE WATCH är väl kört antar jag. Men jag är stolt över min insats och ännu mer över att vara del av att dra såpass stor summa till maskrosbarn !!
Den är aldrig tom.Är portmonnän lika tom som ”vinkylen” månnetro….//![]()
Jag tror jag åkte ut idag .... satte på mig en andra klocka på högerarmen idag ... ONE WATCH är väl kört antar jag. Men jag är stolt över min insats och ännu mer över att vara del av att dra såpass stor summa till maskrosbarn !!
Batman funderar på att skapa ett officiellt KS-konto och smyga runt och ge lite uppläxningslavetter. Vad tror ni om den idén?
Så jävla dumt...hjärnan glitchade ordentligt och faktumet slog mig först nu...skulle bara kolla en grej och plötsligt satt en casio på högerarmen och sen la jag undan den och fortsatte dagen
Riktigt trevlig ide!! En lavett när man minst anar det.. Bara så där lixomBatman funderar på att skapa ett officiellt KS-konto och smyga runt och ge lite uppläxningslavetter. Vad tror ni om den idén?
Alla som klarar OWG är skonade fram till juni, sen är alla måltavlor
![]()