Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man känner ändå att när man sonat sitt brott så förväntar man sig att Batman hade kunnat leta reda på alla syndare och dra dem inför rätta.#stortmörkertal
Perfekt ! Sugen på ytterligare en Fransk klocka att bära men såg herr @Staafen har ju visat sitt intresse för klockan. Han går ju alltid att överbuda när OWGM är över. April närmar ju sig med stormsteg. //Fransk onsdag! Det är de bästa onsdagarna![]()
![]()
Tror det var någon tidigare i tråden också så det blir väl auktion eller slutet anbudsförfarande. Vill inte locka någon annan till att desertera så vi väntar till April.Perfekt ! Sugen på ytterligare en Fransk klocka att bära men såg herr @Staafen har ju visat sitt intresse för klockan. Han går ju alltid att överbuda när OWGM är över. April närmar ju sig med stormsteg. //![]()
ÄR DET VERKLIGEN INGEN MER SOM GETT UPP???
INTE ENS I SMYG??![]()
Ja jag tycker det är misstänksamt få som gett sig till känna…
Hur många är det som åkt ut? Om det är någon som vet? Håller med om att det känns som att det är för få![]()
Kan sätta min Los Tantos på att folk har provat sina nyinkomna klockor, allt annat känns skumt![]()
#stortmörkertal
Rent psykiskt gav jag upp innan vi började, har väldigt svårt för det där med digitala klockorÄR DET VERKLIGEN INGEN MER SOM GETT UPP???
INTE ENS I SMYG??
Tycker att @Back har det alldeles för lugnt med slappandet![]()
TOO MANYDåligt tryck i tråden, nu går det ju faktiskt att hänga med! @Back har du koll på hur många procent som är kvar?
En ”kompis” (numer föredetta) fintade mig. Han sa Gummo, testa hur du ser ut i en 36mm pärlemorklocka. Dum som jag var testade jag snabbt. Några minuter senare kom utpressningbilden… Händelsen är polisanmäld men jag kommer såklart ta mitt straff och kliva ur OWG i skam och vanära.
![]()
Man kanske skulle valt smör istJaha, margarinet smälter tydligen…!
Tycker verkligen du ska ”bryta ihop”!Checkar in och längtar till den dagen då man äntligen får sätta på sig en vettig klocka igen. Men tills dess är det bara att bryta ihop och gå vidare.
![]()
Åh nej, så lätt går det inte! Jag ska banne mig hålla ut hela månaden! Även om lite smek av lädervanten är lockandeTycker verkligen du ska ”bryta ihop”!
Säg till när jag ska tillkalla Herr Läderlapp
Men för i helvete @Gummo ?! Är det ens en vintageklocka?En ”kompis” (numer föredetta) fintade mig. Han sa Gummo, testa hur du ser ut i en 36mm pärlemorklocka. Dum som jag var testade jag snabbt. Några minuter senare kom utpressningbilden… Händelsen är polisanmäld men jag kommer såklart ta mitt straff och kliva ur OWG i skam och vanära.
![]()
Nej du! Jag har burit Rangemannen hela mars och (inte) njutit hela tiden! Dock har jag fem klockor som kommit hem under månaden så frestelser har funnits, min kära fru idiotförklarade mig härom dagen när jag hämtade en klocka på posten och direkt la in den i garderoben…Mycket oro i leden just nu, det är ju bara en vecka kvar, tror det är få som ger upp så långt in i utmaningen. "Genom sig själv känner man andra" heter det ju förvisso, men det är väl inte anledningen till kommentarerna ovan, eller?
Håll i, håll ut och håll avståndet (till andra klockor) så fixar det sig.
![]()