• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Checkar in dag 24
5C4BE6C9-F4E6-4D65-BAC2-BFC03D73AF6E.jpeg

Perfekt ! Sugen på ytterligare en Fransk klocka att bära men såg herr @Staafen har ju visat sitt intresse för klockan. Han går ju alltid att överbuda när OWGM är över. April närmar ju sig med stormsteg. // :pompus:
Tror det var någon tidigare i tråden också så det blir väl auktion eller slutet anbudsförfarande. Vill inte locka någon annan till att desertera så vi väntar till April.

ÄR DET VERKLIGEN INGEN MER SOM GETT UPP??? 🤔

INTE ENS I SMYG?? 😁

Ja jag tycker det är misstänksamt få som gett sig till känna…

Hur många är det som åkt ut? Om det är någon som vet? Håller med om att det känns som att det är för få 😄

Kan sätta min Los Tantos på att folk har provat sina nyinkomna klockor, allt annat känns skumt 👊🏼🤔😅

Mycket oro i leden just nu, det är ju bara en vecka kvar, tror det är få som ger upp så långt in i utmaningen. "Genom sig själv känner man andra" heter det ju förvisso, men det är väl inte anledningen till kommentarerna ovan, eller? ;)

Håll i, håll ut och håll avståndet (till andra klockor) så fixar det sig.

92469D9A-B10F-426C-AEE2-727BAF9E55EB.jpeg

Senast ändrad:
It’s a miracle! Fru och son har testat positivt för covid men av någon anledning testade jag negativt. Kan bara komma på en enda anledning… Bud har antingen gjort mig odödlig eller omänskligt immun mot alla åkommor!
Bud is the cure, Bud is life, Bud is OWG!
9024E829-AB3A-47ED-99C4-371ACC217063.jpeg

Dag 24…
D026C64A-B7DB-4942-A4E8-B06D952222DD.jpeg

Edit: Nej, man ger helt enkelt inte upp efter 24 dagar! Hustrun förbjöd mig att ge upp tidigare dessutom. Klockan är ju skitbra så vad är problemet egentligen? Kan nog säga att jag inte hade pallat ens en vecka med min Gshock, ett digitalur. Men visst längtar jag efter en stålklocka med mekaniskt urverk och svepande sekundvisare. Edit2: har t o m varit på ett typ GTG i lördags och innan det gått en sväng inne hos Jarl Sandin. Motstod alla frestelser att prova något annat.

Senast ändrad:
Mycket oro i leden just nu, det är ju bara en vecka kvar, tror det är få som ger upp så långt in i utmaningen. "Genom sig själv känner man andra" heter det ju förvisso, men det är väl inte anledningen till kommentarerna ovan, eller? ;)

Håll i, håll ut och håll avståndet (till andra klockor) så fixar det sig.

92469D9A-B10F-426C-AEE2-727BAF9E55EB.jpeg
Nej du! Jag har burit Rangemannen hela mars och (inte) njutit hela tiden! Dock har jag fem klockor som kommit hem under månaden så frestelser har funnits, min kära fru idiotförklarade mig härom dagen när jag hämtade en klocka på posten och direkt la in den i garderoben…
9D67E48E-7ABD-4A53-B3ED-C7B7ADE07951.jpeg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp