Dag 24
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sånna lavetter vill jag också dela ut och nej jag har inte hört talas om metooBatman funderar på att skapa ett officiellt KS-konto och smyga runt och ge lite uppläxningslavetter. Vad tror ni om den idén?
Alla som klarar OWG är skonade fram till juni, sen är alla måltavlor
Det uppskattas ändå att du kröp till korset och erkände ditt snedstegSå jävla dumt...hjärnan glitchade ordentligt och faktumet slog mig först nu...skulle bara kolla en grej och plötsligt satt en casio på högerarmen och sen la jag undan den och fortsatte dagen det här var i förmmiddags nån gång
Jag har och fortsätter visa intresse. Men om någon annan köper före så skicka gärna med en kölapp med mitt namn påTror det var någon tidigare i tråden också så det blir väl auktion eller slutet anbudsförfarande. Vill inte locka någon annan till att desertera så vi väntar till April.
Jag tror jag åkte ut idag .... satte på mig en andra klocka på högerarmen idag ... ONE WATCH är väl kört antar jag. Men jag är stolt över min insats och ännu mer över att vara del av att dra såpass stor summa till maskrosbarn !!
Det uppskattas ändå att du kröp till korset och erkände ditt snedsteg
Jaja självklart står jag för detta ... Haha
16 loppor??Plast är stekhett! Ska vi säga tio loppor jämnt?
Tack! Verkligen skönt att sova i sin egna säng med hela flocken hemmaSkönt att ni fått komma hem!
Den är bra såklart, men skulle ändå inte räkna in "odödlig" inför val av helgens aktiviteterIt’s a miracle! Fru och son har testat positivt för covid men av någon anledning testade jag negativt. Kan bara komma på en enda anledning… Bud har antingen gjort mig odödlig eller omänskligt immun mot alla åkommor!
Bud is the cure, Bud is life, Bud is OWG!
Alla bud är bindande, tackar tackar!16 loppor??
Dagvill…Dag 23? Började du en dag efter oss andra?
Varför inte? Let’s see what this bad boy can do! Bud FTWTack! Verkligen skönt att sova i sin egna säng med hela flocken hemma
Den är bra såklart, men skulle ändå inte räkna in "odödlig" inför val av helgens aktiviteter
Dag 24
Jumpa med Sofia
Jag vill ha dom allihop, och till och med sambon som börjar bli less på mitt klocktjat ville att jag skulle köpa en eller två tyvärr lär dom väl bli svår att få tag iDag 24:
Tog en bild imorse men tänkte vänta in något roligare tillfälle under dagen men… dagen tog visst slut, så här kommer morgonbilden!
Hann snappa upp nyheten om SwatchxOmega, vilken har fått tankarna att snurra idag, kan man säga.
Frun har tidigare anmält intresse för deras biokeramiska klockor och dessa gick också hem. Kul instegsdrog (ja, jag vill också ha en).
+1 på denDag 24:
Tog en bild imorse men tänkte vänta in något roligare tillfälle under dagen men… dagen tog visst slut, så här kommer morgonbilden!
Hann snappa upp nyheten om SwatchxOmega, vilken har fått tankarna att snurra idag, kan man säga.
Frun har tidigare anmält intresse för deras biokeramiska klockor och dessa gick också hem. Kul instegsdrog (ja, jag vill också ha en).