• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Dag 25.

Riktigt skönt att det är fredag!

58B212EC-B566-4D0F-9557-D089FA45E6A4.jpeg
 
Senast ändrad:

Allan Ballan

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Dag 26?!?
Nej dag 25 men datumhjulet fastnade mellan 24 och 25an och ville se så det inte var helt sönder. Ni får helt enkelt leva med att datumet är felaktigt. Ingen Quickset och har inte 1 timme över att dra fram den till korrekt datum
4B9DECEA-A4FF-4B10-BF2B-CCCF8819291D.jpeg
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
5062AF0C-A481-419C-A4DD-3E1016E98BB7.jpeg


Ingen kan väl vråla ordet i rubriken lika bra som Mel Gibson i Braveheart…
Idag finns det faktiskt flera skäl till att vråla FREEEEDOM likt William Wallace..
Det är ju fredag och till och med lönefredag. Men framförallt så är det dags!! Det är dags för undertecknad att kasta av sig oket!! Slita mig från bojorna och slå mig fri från förtrycket!!..
Jag tar härmed av mig Speedyn och avslutar den pina som kallas OWG March!! Men en ganska härlig pina. Vi har väl dragit in en bit över 170k hittills. Helt magiskt bra!! Hatten av för arrangörer, sponsorer och deltagare!! Men nu ger jag mig!
Sååå… Jääävla… SKÖNT!!!
02FA3A69-7BF9-4E9F-99D1-5C3DACF8896B.jpeg

Detta är de klockor jag tänker mig använda bara idag!!
Frågan är vilken jag börjar med?….
PO:n kanske?…
4413A42B-1B86-44FB-AA85-AAA85AF4E808.jpeg

Men varför nu, kanske nån undrar? Det är ju så nära… Därför säger jag då!! Livet är för kort för att ha tråkigt. Att ha samma klocka så här länge är skittråkigt!! Men jag vet nu att jag kan. Det hade inte varit några problem att fullfölja OWG månaden men jag VILL helt enkelt inte!!
Eller så är det så enkelt att jag inte kom på ngt annat att skriva om idag… Det får ni aldrig veta!! ;-)

Jag är fullt medveten att detta kommer att medföra ultravåld från Läderlappen. Jag tar det… Kom bara.. Jag sitter här och väntar på din lavett!! Men!…Låt det då vara en örfil av en rekorderlig Batman!! Låt mig få en lusing av en Batman a’la Christian Bale… Oförglömlig replik till Bane.. ”Tell me where the trigger is!.. Then..you have my permission to die”..
Eller Affleck..När han har är liiite sur på Stålis.. ”Tell me..Do you bleed?..”
Det där är två Batmen värdiga att få en hurring av!! Men den nuvarande?.. Pattinsson eller vad han heter?..
Den castingagenten borde fått sparken…
Nä! Har man spelat en vampyr som glittrar lite vackert i solskenet så får det vara. Den handflatan kommer inte i närheten av mitt plyte. ALLA vet att vampyrer blir till aska i solen… Tror iofs att de rättade till det där i de senare filmerna. Men jag blev otroligt upprörd när jag såg Twilight och han gick och glittrade med Bella i skogen. Nä FY FAAN vilket skit!! POFF.. Askhög!! Så funkar det. Det är sen gammalt!!!
Nåja! Jag är redo herr Läderlapp flaxa hit och klappa till så att jag kan få ro att välja klocka!!!!
Även om jag känner mig som William Wallace och att jag ser mig själv som första bilden när jag sluter ögonen och klappar på alla klockor så är väl detta närmare jag..
D708D9D1-8007-4C24-AAEE-07545B5A6CCB.jpeg

Ha en härlig helg mina vänner. Ta hand om er och byt klocka ofta!!;-)
PÅ HONOM @Back PÅ HONOM!!!! :D🐹 (hittar ingen ekorre😉)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp