Det har vi hen kallas Admin, chuck och smurfenJag tror på riktigt att det behövs ett Batmankonto här på KS som kan smacka upp folk då och då , i ALLA trådar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det har vi hen kallas Admin, chuck och smurfenJag tror på riktigt att det behövs ett Batmankonto här på KS som kan smacka upp folk då och då , i ALLA trådar
Dag 25:2 kanske sista bilden för i år ??
Inga problem här, men det är dags. Kan inte tävla i samma kategori som subar och speedys….
...ge han en lusing till med högern för att han verkar tro William Wallace var en förlorare? Braveheart skulle aldrig ge upp!
Du kastar väl inte in handduken för att sedan bli häcklad av "non forsit" mannen med 5 siffriga SUB... Ha`re //Dag 25:2 kanske sista bilden för i år ??
Du har en Rolex på armen bubben, har du sett mitt fanskap? Skärpning!Inga problem här, men det är dags. Kan inte tävla i samma kategori som subar och speedys….
Borde kanske varit två OWG, en för oss som utmanar oss och en för alla med vardagsklockor?
men jag är inte bitter
Vad fotar du med? Alltid fina bilder från din sidaDag 25! Casual Friday med otroligt snygg bandmatchning och löning, gött!
Dag 25 - Fredag och löning. Vad kan gå fel!?
Tänker mer nöjesslapping, inte banningsslappingDet har vi hen kallas Admin, chuck och smurfen
@RicVin...ge han en lusing till med högern för att han verkar tro William Wallace var en förlorare? Braveheart skulle aldrig ge upp!
”Det är aldrig försent att ge upp”. Gammalt djungelordspråk, kanske…..Dag 25:2 kanske sista bilden för i år ??
Har du verkligen samma klocka som sist? Katten ser lite arg utOWGM-kontrollant
Tänkte samma, kolsvarta stora ögon brukar betyda ATTACK!Har du verkligen samma klocka som sist? Katten ser lite arg ut
Klart vi gör!!! ❤❤❤Fakk va häftigt, nu är jag helt övertygad att vi kommer att klara 200. 000kr.
Har du verkligen samma klocka som sist? Katten ser lite arg ut
Tänkte samma, kolsvarta stora ögon brukar betyda ATTACK!
Nu skärper du till dig och håller dig kvar månaden ut!!Farligt att få hem denna idag. Head only som tur är.
Coolt värre ! //Vad gör jag inte för OWGM och KS?
Spöregn, storm och iskallt. Fram med mobilen i 10 sekunder. Fota vad som än finns och sen snabbt på med vantar igen.
Och landet är alltså Island...
Tack, det är detta:Bra den är! Vad har du får band på?
Det löser du, bjud oss på ett handledsskott?Farligt att få hem denna idag. Head only som tur är.
Tycker mig se @Equilibrium där på andra sidan som går och letar kalsonger i dikesgrenen?Vad gör jag inte för OWGM och KS?
Spöregn, storm och iskallt. Fram med mobilen i 10 sekunder. Fota vad som än finns och sen snabbt på med vantar igen.
Och landet är alltså Island...