Tycker mig se @Equilibrium där på andra sidan som går och letar kalsonger i dikesgrenen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker mig se @Equilibrium där på andra sidan som går och letar kalsonger i dikesgrenen?
Va, läste en artikel nyss. Urklipp därifrånTycker mig se @Equilibrium där på andra sidan som går och letar kalsonger i dikesgrenen?
Inte långt kvar nu, men imorgon väntar den kanske största prövningen när en MoonSwatch förhoppningsvis ska hämtas ut
Jag bor i Rom så jag köper direkt från Swatchbutiken härMoonSwatch?
nu blir jag nyfiken. Hur kunde du köpa den? Hjälp mig snälla?
Nej men jag kan lösa ett kalsongskott såklart.Det löser du, bjud oss på ett handledsskott?
Jag behöver inte leta kalsonger, kalsongerna finner migTycker mig se @Equilibrium där på andra sidan som går och letar kalsonger i dikesgrenen?
Forumet heter KalsongSnack va?Jag behöver inte leta kalsonger, kalsongerna finner mig
Inga problem här, men det är dags. Kan inte tävla i samma kategori som subar och speedys….
Borde kanske varit två OWG, en för oss som utmanar oss och en för alla med vardagsklockor?
men jag är inte bitter
Nä men vad konstigt, du kör en G-shock. SOM DU ÖNDÅ GÖR 365 dagar om året. Min lilla trillingnöt, du är ju kul du
Du vet att du vill ha en (till och en till osv)Nä men vad konstigt, du kör en G-shock. SOM DU ÖNDÅ GÖR 365 dagar om året. Min lilla trillingnöt, du är ju kul du
Ok, ursäkta personliga frågor, but I need to know!Nej men jag kan lösa ett kalsongskott såklart.
På alla andra forum/ställen han hänger kallas han för Commando_bag ......Ok, ursäkta personliga frågor, but I need to know!
Tog du på dig kläderna först nu?
Tog du av dig kalsongerna för att fota?
Fuskade du med ett par från lådan?
Vi har ju sett att du inte kör One Kalsong Guy hela månaden eftersom vi sett olika på dina foton. Eller vet vi det...
På alla andra forum/ställen han hänger kallas han för Commando_bag ......
Kalsonger används självklart endast som accessoar vid fotografering. Vad tror Ni egentligen om mig?!Ok, ursäkta personliga frågor, but I need to know!
Tog du på dig kläderna först nu?
Tog du av dig kalsongerna för att fota?
Fuskade du med ett par från lådan?
Vi har ju sett att du inte kör One Kalsong Guy hela månaden eftersom vi sett olika på dina foton. Eller vet vi det...
På alla andra forum/ställen han hänger kallas han för Commando_bag ......
@roosterman spot onKalsonger används självklart endast som accessoar vid fotografering. Vad tror Ni egentligen om mig?!
Kommer bli smått irriterad om någon OWG-LOSER eller smygfuskare vinner min helikoptertur, den saken är klarÖver 900 lotter
Nu jäklar får @Berns vika lotter hela förmiddagen
Precis! Har man köpt lotter och sen failat så tycker jag att de lotterna ska brinna inne…Kommer bli smått irriterad om någon OWG-LOSER eller smygfuskare vinner min helikoptertur, den saken är klar
(vad hände med den gyllene regeln att det bara var deltagare som var KVAR i utmaningen som fick delta i veckolotterierna?)
100%. Än värre, ser flera namn som åkt ut för längesen, vafanPrecis! Har man köpt lotter och sen failat så tycker jag att de lotterna ska brinna inne…
Men de kan väl inte vinna något? Hoppas jag. Då faller ju hela grejen med utmaningen om man kan anmäla sig, sen hoppa av första dagen (eller vilken annan dag som helst för den delen) men ändå kunna vinna priser hela månaden.100%. Än värre, ser flera namn som åkt ut för längesen, vafan
Ja, faktiskt…100%. Än värre, ser flera namn som åkt ut för längesen, vafan