• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Dom reglerna har väl vart rätt tydliga sen begynnelsen.
Har du åkt ut får du inte delta i lotterierna som är efterföljande veckor.
Alltså åker man ut vecka 1 så är lotterierna v2-4 inte för dig.
Däremot om man köpt lotter på ex tisdag men åker ut onsdag så är dom fortfarande giltiga.

Så har jag iaf tolkat reglerna. @Berns (som antagligen inte hinner kolla nu pga lottvikning)
Det kommer nog bli en eller två bisittare i dagens lotteri för att hjälpa honom :)

Däremot om man köpt lotter på ex tisdag men åker ut onsdag så är dom fortfarande giltiga.

Så har jag iaf tolkat reglerna. @Berns (som antagligen inte hinner kolla nu pga lottvikning)
Det kommer nog bli en eller två bisittare i dagens lotteri för att hjälpa honom :)
Har tolkat det likadant, men det kanske är vi som feltolkat, vet ej. Vi får väl hoppas det gäller fortfarande även om det inte speglar listan för lottköpare just nu 👍🏼

Precis så har jag också tolkat det.

Nedräkningen är igång på riktigt nu
EBF4A694-5236-4043-9F4C-4128184DA2C3.jpeg

Bra dragning idag, snyggt jobbat @Berns!
...jag vann ju ett fint presentkort hos Wristbuddys på 1000 KR!! Dessvärre har jag inga klockor som matchar på denna bredd (mest damur ju). Om någon vill byta till sig presentkortet så är det bara att höra av sig :)
Edit: är inte så kräsen, bara något som passar en dam🙂🙃
🦄

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp