• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Rizzie

Patek
2-Faktor
Tycker mig se @Equilibrium där på andra sidan som går och letar kalsonger i dikesgrenen? 🤔
running-justin-bieber.gif
 

Lesa

Patek
2-Faktor
Tycker mig se @Equilibrium där på andra sidan som går och letar kalsonger i dikesgrenen? 🤔
Va, läste en artikel nyss. Urklipp därifrån
Det var vid 17.27 på måndagen som polisen larmades till området XXXXX väster omXXXXX efter ett rån.
En man stod och tog ut pengar när rånaren dök upp.
– Den här mannen hade maskerat sig med ett par herrkalsonger över ansiktet, säger Tommy Lindh, vid polisens ledningscentral.
// :nailbiting: :nailbiting: :nailbiting:
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Ok, ursäkta personliga frågor, but I need to know!

Tog du på dig kläderna först nu?
Tog du av dig kalsongerna för att fota?
Fuskade du med ett par från lådan? 🤯

Vi har ju sett att du inte kör One Kalsong Guy hela månaden eftersom vi sett olika på dina foton. Eller vet vi det... 🤔
På alla andra forum/ställen han hänger kallas han för Commando_bag ...... :oops:
 

bag

Panerai
Ok, ursäkta personliga frågor, but I need to know!

Tog du på dig kläderna först nu?
Tog du av dig kalsongerna för att fota?
Fuskade du med ett par från lådan? 🤯

Vi har ju sett att du inte kör One Kalsong Guy hela månaden eftersom vi sett olika på dina foton. Eller vet vi det... 🤔
Kalsonger används självklart endast som accessoar vid fotografering. Vad tror Ni egentligen om mig?! 😲
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp