Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nähä, trodde jag var på ett forum för klockentusiaster?Åh nej, där kom visst min "belöning" lite väl tidigt Varför ska postgubbarna vara så jäkla övereffektiva just den här gången...
Någon som tar den på 10 poäng?
Mycket bra fråga….Ahh är det så proffsen gör?
Inte varit i klocklådan ännu
@JonathanR
Varför utsätter man sig på detta vis..
Ombord på Calypso bar man gärna Explorers Clubs ikoniska röda mössa Club Watch Cap. Så även på denna bild ser jag.Nähä, trodde jag var på ett forum för klockentusiaster?
8 poäng: Calypso, le baguette, Claude Laperyre
Läge för ett gruppköp kanske?!Ombord på Calypso bar man gärna Explorers Clubs ikoniska röda mössa Club Watch Cap. Så även på denna bild ser jag.
Club Watch Cap
The original Explorers Club Watch Cap. Available only in classic red, featuring our waving flag embroidery. You've seen this one many times before. The watch cap, typically knitted in this bright red color, has become a true symbol of nautical exploration. It's been worn on expeditions all over...store.explorers.org
Nähä, trodde jag var på ett forum för klockentusiaster?
8 poäng: Calypso, le baguette, Claude Laperyre
Det hade man. Röda, fina och varma är A O när man ligger ute till sjössOmbord på Calypso bar man gärna Explorers Clubs ikoniska röda mössa Club Watch Cap. Så även på denna bild ser jag.
Club Watch Cap
The original Explorers Club Watch Cap. Available only in classic red, featuring our waving flag embroidery. You've seen this one many times before. The watch cap, typically knitted in this bright red color, has become a true symbol of nautical exploration. It's been worn on expeditions all over...store.explorers.org
Du är diskad, så där får man inte göra HUR?Nu är du elak tycker jag. Visst är vi klockentusiaster här på KS, men de av oss som ännu är kvar i utmaningen försöker i möjligaste mån undvika att synda och tänka på andra klockor än vår OWG-klocka. 2891€ verkar iaf ditt kalas ha gått på…
Kungens knekt är ju skolad i underrättelseDu är diskad, så där får man inte göra HUR?
Du är diskad, så där får man inte göra HUR?
Då borde mina ledtrådar vara busenkla...?Man får tänka utanför (klock)boxen, vara underrättelseutbildad och ta hjälp av bildbehandling. Simple as that…
ZRC såklart!Åh nej, där kom visst min "belöning" lite väl tidigt Varför ska postgubbarna vara så jäkla övereffektiva just den här gången...
Någon som tar den på 10 poäng?
Oui,såklart! Guldstjärna i kanten och en kaka kommer på telefaxenZRC såklart!
Kul köp, grattis till en riktigt salt dykare!Oui,såklart! Guldstjärna i kanten och en kaka kommer på telefaxen
Då borde mina ledtrådar vara busenkla...?
Tack! Ja, den verkar riktigt kul, massa finurliga patentlösningar och grejer som undertecknad går igång påKul köp, grattis till en riktigt salt dykare!
Bättre ränta och övriga villkor?Bandbyte, ljust och somrigt
Varför inte? Jag tycker dom har några fina grejer i deras webbshop.Läge för ett gruppköp kanske?!
Samma här! Upptäckte den tack vare dig i tråden härom dagen. Känns som schysta grejer! Hyfsat prissatt ocksåVarför inte? Jag tycker dom har några fina grejer i deras webbshop.