• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Denke

Brännström
2-Faktor
Lyckan när man lyssnar på @Denke och @Berns nya podd och får höra att dom bär Seiko på armen.

giphy.gif


Besvikelsen när man inser att podden är inspelad före OWGM..

bean.gif

Förlåt… :D
 

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_7365.jpeg

Då så, med handen i fickan...
IMG_7358.jpeg

tillsammans med detta och lite penne...
IMG_7360.jpeg

står grytan " Pasta arrabiata " på bordet som kvällsspis och herr @RicVin du som hmmm;) vek ner dig igår tillsammans med @Margarinkungen
IMG_7367.jpeg

Självklart ett glas eller två Toscanavin till grytan. Ha´re bäst all KS OWGM kämpar som håller ut till på fredag 00.01.//:pompus:
 
Senast ändrad:

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Jag har lite dåligt samvete över att jag inte har checkat in på ett par dagar! Först och främst grattis till alla vinnare och till de otroliga priserna som de givetvis har förtjänat. Det har i teorin även jag men Fru Fortuna ville annat. Istället har jag roat mig med att gräva hål i den skånska lermoränen samt köpt lite fin Aleppotvål för en billig peng. Det räcker gott för mig 😃
C1240D23-446C-422A-9982-34D10BD20AF1.jpeg
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp