Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men vad har hänt ? Rymt från instagram möjligen… //
Still in the game!
Förlåt…
Helt OK, kvalitén vägde upp det
Även om det var lite lite snack om Lexus
Där var du snabb, redigerade efter typ 10 sekunder.Bättre ränta och övriga villkor?
Blev grymt braDag 25. E-type är fredagen personifierad!
Vi är helt öppna för ett Lexus-avsnitt! Är du game?
Sjukt vacker den där vyn alltså! Saknar den då och då kan jag sägaIkväll är det väl ingen som ger upp i alla fall.
Den var riktigt snygg!Oui,såklart! Guldstjärna i kanten och en kaka kommer på telefaxen
Bara om jag får spela mina Dire Straits skivor i podden...
Grymt, fransk klocka! Den ställer jag mig i kö på. Jag kommer i alla fall gärna förbi och testar!Oui,såklart! Guldstjärna i kanten och en kaka kommer på telefaxen
Ja, tamejtusan! Det är ju jag!Leker med min OWG-klocka. Vad gör man inte för att få tiden att gå? Vi tappar ju dessutom en timme i natt, i samband med skiftet till sommartid. April here I come! Förresten, det måste ju bara vara @Urkvinnan som sitter där och dinglar med benen på kanten av min Serica.
Var det näck i bäck?40-års fest med natur, bastu och bada i bäck. Najs med sportbronsaren
Tackar! Nej, jag är upptagen med att vara en vinnare.Den var riktigt snygg!
Kan man få se ett wrist shot?
Misstänkte att du skulle digga Närsomhelst, det vet du!Grymt, fransk klocka! Den ställer jag mig i kö på. Jag kommer i alla fall gärna förbi och testar!