Snabb service , blir en keeper nu eller?Bara för att det är så lätt gör vi sista dagarna lite svårare, precis hämtat upp klocka från service
Känns lite konstigt att inte få prova den, men men...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snabb service , blir en keeper nu eller?Bara för att det är så lätt gör vi sista dagarna lite svårare, precis hämtat upp klocka från service
Känns lite konstigt att inte få prova den, men men...
Det är som vanligt måletSnabb service , blir en keeper nu eller?
Behåll den till den 9/4 så att vi får se den alla fall.Det är som vanligt målet
När segelmakaren lämnar nål och tråd och säger ”du får sy själv” Då köper man motorbåt!När segelmakaren lämnar nål och tråd och säger ”du får sy själv”
Tanken är inte fel....När segelmakaren lämnar nål och tråd och säger ”du får sy själv” Då köper man motorbåt!
Jo tanken är nog fel, segelbåt är mycket trevligare!Tanken är inte fel....
Jag köpte ändå "underhållsfria" gjutna segel (NS 3Di RAW) men det fanns tydligen lite att sy kvar ändå!
Skjutit upp arbetet hela vintern men nu kommer det dåliga samvetet krypande
Jag vet, man blir sjuk i huvetDag 28. Så lätt det går att natta barnen idag när det slagit över till sommartid
Nattar ni barn nu, mitt på dagenJag vet, man blir sjuk i huvet
Du har förmodligenredan sett men det gick en på välgörenhetsauktionenVissa har det alldeles för lätt här inne.
Lev med den här i en månad, syltryggar!
$450 över list! Dags att casha ut!Du har förmodligenredan sett men det gick en på välgörenhetsauktionen
Casio G-SHOCK x Budweiser #WatchFamforUkraine
loupethis.com
Dag 28. Så lätt det går att natta barnen idag när det slagit över till sommartid
$450 över list! Dags att casha ut!
Tillbaks till OWG Fail-tråden med digIngen dålig ökning, den har ju inte ens Tiffany-dial!?
Tillbaks till OWG Fail-tråden med dig
Dag 29
2 dagar kvar
Ofc! Hur mycket man än älskar sina barn är tveklöst den bästa tiden på dygnet när de somnat på kvällen så man får lite egentid i soffan. Nu med riktig kvalitets-tv i form av Better call SaulNattar ni barn nu, mitt på dagen
Här har vi flera timmar kvar av diverse upptåg. Tror 23-tiden blir det nya 22.
…jag har fått en tatuering.