Crispie
Silver
Beror ju på Postmord. Vågar man chansa... Klarar knappt en kvart utan dinka.Kommer det dröja långt in i mars innan den landar då?
Nån dag utan klocka kan ju mobilen täcka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beror ju på Postmord. Vågar man chansa... Klarar knappt en kvart utan dinka.Kommer det dröja långt in i mars innan den landar då?
Nån dag utan klocka kan ju mobilen täcka
Bra lume. Inte för att man ser tiden men man ser att det är en g-shock och då är tiden mindre viktig.Tänt vare här snart är det Mars
Då får du se till att skynda dig nu dåDen har landat. Då är bara problemet att den är 6192km bort ett tag till…
Jag ställde en liknande frågeställning då min OWGM-klocka inte hinner anlända innan 1mars. Jag kommer få gå klocklös tills den anländer. Aktivitetsband osv som visar tid är lika med en lavett av Mr @Back -man och OWGM är över för dig.Anledningen till att jag frågar är att jag inväntar leverans av klocka som skulle vara OWGM-klocka men jag vill inte gå naken fram till leverans så jag behöver något annat.. känner härmed att jag redan nu diskvalificerat mig.. känner lukten av en lavett...
Kan jag också gå bredvid @roosterman ?Jag ställde en liknande frågeställning då min OWGM-klocka inte hinner anlända innan 1mars. Jag kommer få gå klocklös tills den anländer. Aktivitetsband osv som visar tid är lika med en lavett av Mr @Back -man och OWGM är över för dig.
Jag tänkte använda mig av @roosterman under tiden som min klocka dyker upp, han får alltså gå bredvid mig hela tiden och så säger jag bara ”Hej Roosterman, hur mycket är klockan” och så svarar han.
Funderar även att ta patent på detta då han med tiden även kanske kan lära sig att sätta igång musik, svara på vilket väder det ska bli osv.
Jag ställde en liknande frågeställning då min OWGM-klocka inte hinner anlända innan 1mars. Jag kommer få gå klocklös tills den anländer. Aktivitetsband osv som visar tid är lika med en lavett av Mr @Back -man och OWGM är över för dig.
Jag tänkte använda mig av @roosterman under tiden som min klocka dyker upp, han får alltså gå bredvid mig hela tiden och så säger jag bara ”Hej Roosterman, hur mycket är klockan” och så svarar han.
Funderar även att ta patent på detta då han med tiden även kanske kan lära sig att sätta igång musik, svara på vilket väder det ska bli osv.
Låter faktiskt som en trevlig arbetsuppgift.Kan jag också gå bredvid @roosterman ?
Låter faktiskt som en trevlig arbetsuppgift.
Ska jag dansa oxå??
Då är jag inge bra.... Vet inte hur man brygger kaffe.... Är inte så gammal att jag börjat dricka det än..Bara vi får kaffe på något sätt så tycker jag det räcker.
Det är viktigare än underhållning och jag blir så kinkig utan kaffe…
Sorry. Isf är du dumpadDå är jag inge bra.... Vet inte hur man brygger kaffe.... Är inte så gammal att jag börjat dricka det än..
Kul med en Trophy. Övervägde min också! Tyvärr ingen Super Chrono men likväl en trevlig 90-talsilningSka avsluta februari med min absoluta favvoklocka! Blev ingen av dom tilltänkta, jag kom på att jag hade denna Camel SUPERCHRONO, och det blir mitt val för OWG Mars!
Självklart så bidrog jag med an slant till Maskrosbarn, det är det minsta man kan göra...
Jaha, nu början han fladdra omkring den där Herr @Back ,eller såg jag helt fel i matbutiken ? Tur att man är kolugn när det gäller klockval och att fixa OWG march även 2022. Klockval då...
det "synas" imorgon. Hare//
Det där är läckert. Trevligt om du väljer den för 31 dagar för då får vi se lite bilder på den under marsNärmar sig mars och jag har inte funderat så mycket på klockval än. Lutar mot att representera KS Explorers Club i OWGM och då finns det två val i min låda, 1 eller 2. Få se hur det känns imorgon
Ännu bättre när han tröttnar på den och lägger ut på köp & sälj sen.Det där är läckert. Trevligt om du väljer den för 31 dagar för då får vi se lite bilder på den under mars
Asch, bara låsa klocklådan/skåpet och glömma vart man la nyckeln! Enkelt för mig som redan har lagt långkalsonger i kylen en gång av misstag, har absolut inget med att vara tankspridd att göra.....Är det nån mer än jag som börjar få lite ont i magen? Förra året gick kalasbra men då jobbade jag hemifrån hela mars…
Är mest rädd för att glömma bort alla mina fina klockor och tappa intresset helt.Asch, bara låsa klocklådan/skåpet och glömma vart man la nyckeln! Enkelt för mig som redan har lagt långkalsonger i kylen en gång av misstag, har absolut inget med att vara tankspridd att göra.....
Inte då, det kommer att gå bra... såja andas djupt i påsen nu bara, såååjaaaaÄr mest rädd för att glömma bort alla mina fina klockor och tappa intresset helt.