Håller helt med, den ligger pyrt till imorgon .Tudorn ser ju lite extra saftig ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller helt med, den ligger pyrt till imorgon .Tudorn ser ju lite extra saftig ut
Oj det var inte illa!Måste bara säga att det är en av få klockor jag inte tröttnat på att se på bild
Det betyder nog att man måste haaa en...
Hade du klädnypa på näsan?Äntligen får man dra hem efter en riktig SKITDAG på jobbet
Svensk tidÄr det 23:59 ikväll man byter eller?
Hade du klädnypa på näsan?
Stort grattis! ❤
Jisses vad härligt! Stort grattis!
Woho!! Stort grattis! Då är jag inte ensam om att få tillskott! Kul
Tror inte du vågarÄr det 23:59 ikväll man byter eller?
...Måste bara säga att det är en av få klockor jag inte tröttnat på att se på bild
Det betyder nog att man måste haaa en...
Ohh nej min herre jag har haft digital klocka i en månad, med strömcellskapseldrift.appappapp, inte vara utvecklingsvänlig nu va?? Håll ut, vägra hänga med!! Stanna i det analoga träsket....
Kroppkakor är grejer detMåste jag välja så väljer jag raggmunk och fläsk. Men i synnerhet kroppkakor!
Ja, det var därför jag skrev "en av få". Pucko är given liksom