Nice try buddy@v0n hur kändes länken på nya Z.R.Cn? OCH från i morgon ser jag fram emot att kunna komma förbi och prova på mästerverket.
Sista owgm-lunchen avklarad
Bra, då tar du mig dig le Yema samtidigt så du äntligen blir av med den...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice try buddy@v0n hur kändes länken på nya Z.R.Cn? OCH från i morgon ser jag fram emot att kunna komma förbi och prova på mästerverket.
Sista owgm-lunchen avklarad
haha underbart! Var nog lite orättvis, fick för mig att det mest var karbonkopia-bilder-a la-datorskärm men tji fick man därChallenge accepted @v0n
Absolut, du kan börjaFick mail från @Berns där det står såhär:
Now you deserve to open your watch boxes again and enjoy old and new watches. Congratulations to everyone who completed the challenge.
Jag tar detta som att de är fritt fram att byta klocka
Får märklig riktad reklam här inne. Vad kan det bero på? Får du upp andra kläder tro?Jag måste läsa mer noggrant, alternativt bli mindre sjuk i huvet....
Läste helt förvånat "Svettas redan lite över min nya regel att bära raffset nästa OWG"
Kan man se vem som vunnit vad i efterhand? Kan inte delta i kvällens surrande pga fest på jobbet. Skev prioritering kanskeEtt lite påminn
I kväll kör vi en uppesittarkväll på Clubhouse med OWGMsnack/detox samt lite avslutande prisutdelning av ett gäng specialpriser.
Häng på där och dela med er av månadens händelser. Vi drar igång vid 21.00
https://www.clubhouse.com/join/veck...te&utm_campaign=_XXHWiOCgoKGOdQuQqTmfA-127260
Jag har gjort det lätt för mig och rest bort tillsammans med bara OWG-klockan. Det skall gå!Ja, hur går det nu, kommer folk att falla som käglor på målsnöret, eller orkar vi hela vägen fram?
Bra jobbat att ha den gula en hel månad. Jag skulle inte klara att ha frugans röda så länge.Nice try buddy
Bra, då tar du mig dig le Yema samtidigt så du äntligen blir av med den...
Du ser ut att leva farligt med kopp på laptop.31/3! Bra jobbat allihopa
DO IT!!!!!Fick mail från @Berns där det står såhär:
Now you deserve to open your watch boxes again and enjoy old and new watches. Congratulations to everyone who completed the challenge.
Jag tar detta som att de är fritt fram att byta klocka
Hört mycket om det här APP kan tydligen bli nästa grej, iallafall om man ska tro kidsen.Det kommer nog köras dubbelpipigt
Både här och i Clubhouse
Annars är det inte svårare än att ladda ner appen, regga ett konto och sen vara med och tjattra live oxå
Funkar i både android och äppel-lurar.
appappapp, inte vara utvecklingsvänlig nu va?? Håll ut, vägra hänga med!! Stanna i det analoga träsket....Hört mycket om det här APP kan tydligen bli nästa grej, iallafall om man ska tro kidsen.
Men inte som raggmunk&fläsk det har varit populärt väldigt länge.
Jodå så atte jag hänger med i dom tekniska framstegen.