• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hört mycket om det här APP kan tydligen bli nästa grej, iallafall om man ska tro kidsen.
Men inte som raggmunk&fläsk det har varit populärt väldigt länge.

Jodå så atte jag hänger med i dom tekniska framstegen.
Måste jag välja så väljer jag raggmunk och fläsk. Men i synnerhet kroppkakor!
IMG_20220315_122117_604.jpg

Men fy fan, man får stå ut med mycket som fastighetsskötare, men det här tog fan priset 😡. Någon har lackerat väggen ner i trappen till tvättstugan i ett av våra hyreshus!

0FBB0D19-2F60-4E99-8614-3EA6E7EDFAEF.jpeg
007CE341-8F1A-4ADD-A669-596A1A23240A.jpeg

Jag är inte kräsmagad, men det här va fan i mig på gränsen!

Nu är SKITEN borta iaf 👍🏼!

3F4ABBF8-1A66-4771-BEE1-16C763CAAC46.jpeg

Senast ändrad:
Även jag vill passa på att tacka för i år. Jag är ingen talare men... hade aldrig fixat det utan den här tråden, tack alla sköningar som turas om att hjälpa
och stjälpa ❤
Vår hobby må vara dammig och tas lite för seriöst ibland, den kan även vara rolig och varm. Den som bestämt annorledes borde få en snigel på ögat!
Extra stort tack till @Berns naturligtvis, vilket jobb!
WpMs2ZO.jpg

Fast egentligen.........
Borde du ju köra ett gäng dagar till så du oxå haft din på dig i 31 dagar som vi andra;)😘
Jag väntade på den kommentaren. ;-)

Men tyvärr, någon är sååååååå otålig så det går inte. Tror jag. Kanske. Eventuellt. Möjligtvis.

Dessutom vet jag egentligen inte vilket som är värst, samma klocka eller ingen klocka? De första dagarna var inte nåt skoj heller.

Jag väntade på den kommentaren. ;-)

Men tyvärr, någon är sååååååå otålig så det går inte. Tror jag. Kanske. Eventuellt. Möjligtvis.

Dessutom vet jag egentligen inte vilket som är värst, samma klocka eller ingen klocka? De första dagarna var inte nåt skoj heller.
Kunde inte låta bli... ;)
Men visst fasen är det smidigt att tvätta klockorna med en diskborste så dom är fina tills imorrn 😁

Sista dagen, känner mig faktiskt lite nöjd med mig själv :) Idag är jag påväg bort över helgen. Självklart har man en avbytare nedpackad till imorgon.

Tack till alla er som fixat med OWGM. Även fast jag inte varit aktiv här så har jag följt det varje dag och tyckt det var en rolig tillställning.

7D0BCE2E-86D8-42C6-A7EF-87E71A211784.jpeg

Även jag vill passa på att tacka för i år. Jag är ingen talare men... hade aldrig fixat det utan den här tråden, tack alla sköningar som turas om att hjälpa
och stjälpa ❤
Vår hobby må vara dammig och tas lite för seriöst ibland, den kan även vara rolig och varm. Den som bestämt annorledes borde få en snigel på ögat!
Extra stort tack till @Berns naturligtvis, vilket jobb!
WpMs2ZO.jpg
Härligt att se dig triwas 🥁

Slänger också upp en gruppbild på 30 av de bilder jag tagit under månaden (det var max i en bild, dåligt när det är 31 dagar i en månad 😅). Repostar även favoritbilden från gångna månaden. Vilken av era bilder under månaden är er personliga favorit? Låt oss fylla tråden med månadens höjdpunkter!
Collage 2022-03-31 15_45_43.jpg
DSC_0247.jpg

Slänger också upp en gruppbild på 30 av de bilder jag tagit under månaden (det var max i en bild, dåligt när det är 31 dagar i en månad 😅). Repostar även favoritbilden från gångna månaden. Vilken av era bilder under månaden är er personliga favorit? Låt oss fylla tråden med månadens höjdpunkter!
Collage 2022-03-31 15_45_43.jpg
DSC_0247.jpg
Jag är svag för dödstisdagen. :) Fasen vad 104an är snygg! I morgon är det 1/4......

Även om vi under den här utmaningen hittat tillbaka till varandra får nog SKX:n vila en stund från och med imorgon.

Vi har varit dåliga på att checka in men läst så mycket vi bara kunnat. Bra jobbat av er alla, både med utmaningen och med insamlingen! Särskilt beröm riktas givetvis till @Berns och alla andra som gjort detta möjligt, inklusive de synnerligen generösa sponsorerna.

Skål för 200 000 kr!

0E4F0C00-4DF5-4F74-967A-24CC271D9F97.jpeg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp