Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vill du sätta på dig klockan på handleden så är den troligen snygg enligt dig själv.När är en klocka snygg?? När du eller jag gillar den? Alla mina klockor är snygga, annars hade jag inte köpt dom! Personligen tycker jag att alla borde ha samma smak som jag har, då vore det mycket lättare! Att fresta mitt sinne och visa bilder på klockor som jag faktiskt kan gilla men inte vet om ännu, DET är illvilligt och borde leda till en lavett direkt!
Underbar liknelse, jag tar yachen alla dagar i veckan!Vill du sätta på dig klockan på handleden så är den troligen snygg enligt dig själv.
Min är fan inte snygg och jag vill inte ha den på mig en enda sekund. Tror att det finns några till här som känner samma sak.
För oss blir denna månad en uppförsbacke där vi fastnat på ett löpband. För dom som har en attraktiv klocka är denna månad som att ligga på en lyxyacht utanför Monaco när det är sol och blå himmel.
Var det där @Margarinkungen? Är ganska säker på det!
Alltså, det är en underbar klocka men jag måste nog tyvärr tacka nej.Pass! @Staafen du får gärna ta den........
Ja verkligen, dags att ge upp va?Ååååå guuuud så tråkigt….
Redo, vad passar bättre än g Shock under föräldraledighet i mars?Torde vara :
@roosterman
@lofgreno
@Danne.l
@Mic1
@Zorin
@Dan1jel
@JohanAndersson
@RobinW
@HampusJ
@livinl0ud
@KaiHaj
@AlexKallonas
@Paraflax
@lulemarcus
@Stonefly
@AdrianO
@Aros
@StoneCold
@OddD
@Derix
Missade jag någon?
Haha!Gillar att katten redan tröttnat.
Birma?
... Jag tror de flesta brukar nöja sig med en sko per fot?Försök till skomatchning till månadens klocka.
Kanske en sko på varje fot?