Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
... Jag tror de flesta brukar nöja sig med en sko per fot?
Kan tänka mig att Batman inte uppskattar Bruce Banner@hook , kan vi få såna där festliga GRÖNA och RÖDA banners i år också? Särskilt RÖDA
Går också bra, Edward Nortons version av Banner betyder #OWGFAIL ?Bruce Banner
Det är snart över!Ååååå guuuud så tråkigt….
;-)
Det kommer tror jag!@hook , kan vi få såna där festliga GRÖNA och RÖDA banners i år också? Särskilt RÖDA
En okunnig fråga, med modd eller original?Lycka till! Nu kör vi
Den vill man inte ha.Går också bra, Edward Nortons version av Banner betyder #OWGFAIL ?
Haha söta!Haha!
Blandras med bl.a Birma i sig.
Hennes bror är 100% Birma
Jag uppmuntrar misslyckande, större chans för mig att vinna helikopter till KebnekaiseDen vill man inte ha.
Citizen har gjort ett släpp med Star Wars temaEn okunnig fråga, med modd eller original?
Den stora Birman, vad FAN har ni matat den med???Haha söta!
Väldigt lik våra birmor också.
Ok, tillbaks till klocktemat
@hook , kan vi få såna där festliga GRÖNA och RÖDA banners i år också? Särskilt RÖDA
pssst, det går inte att veva upp ett 7s26 eller menar du "seikoveva"?Nollnollnian uppvevad och klar, ska nog gå bra detta.... Hade som målsättning att byta band/länk varje dag men så blir det inte. Inser att tanken med OWG motarbetas av 31 bandbyten på en månad....
Slarva inte bort den nuAnmäler mig för tjänstgöring!
The Seiko shake... så klart!pssst, det går inte att veva upp ett 7s26 eller menar "seikoveva"?