Det ser ut som det G-Shock gänget har inte förstår inte hur bra Aqualanden är än@MrGranberg är vi dom ända två med Aqualand?
Det är ju helt orimligt, verkar som man hamnat i ett G-chock universum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det ser ut som det G-Shock gänget har inte förstår inte hur bra Aqualanden är än@MrGranberg är vi dom ända två med Aqualand?
Haha ja!!! Det ska ju vara plågsamt Jag börjar redan krokna och det är ju inte ens lunch dag 1.Hej.
Ni som har snygga klockor borde diskas automatiskt redan första dagen.
Hejdå.
Jag är 90% säker på att jag sett din anmälan men jag har väl slarvat till det. Ska lösa det omedelbart!Jag har anmält mig på länken i mailet man fick och betalat, så jag borde vara med Allt grönt @Berns ?
OT, men är du egen eller arbetar du åt någon av de stora HSB /Riksbvggen eller så? Fastigheter är kul.Ska till och börja bygga om en lokal! Men först måste det rivas lite..
Gi meg 1-2 dager til. Nei - skal holde ut litt til.@loevhagen , hur ser oddsen ut just nu, vem ryker först?
Äsch, du fixar det här lätt, positive thinking osv!Gi meg 1-2 dager til. Nei - skal holde ut litt til.
Tipper de som har valgt en funny watch for fun kommer til å slite. Sikkert ikke så morro lenger etter 3-4 dager.
OT, men är du egen eller arbetar du åt någon av de stora HSB /Riksbvggen eller så? Fastigheter är kul.
Kan rekommendera att även sova med den, du blir Hulken på nolltid!Jaha bronslänk i värmen! Nog funkar bronset som det ska, grön och fin verkar man bli Eller håller jag på att förvandlas till Hulken?
Asså det är bra grejer, men sålde min för några år sen...Det ser ut som det G-Shock gänget har inte förstår inte hur bra Aqualanden är än
Cool!...trodde jag var uppe med tuppen, men några andra hann visst före
Går nog bra med den klockan. Grymt armband! Vad är det för något?Dag 1. Hur ska detta sluta?!
Så där kan du inta ha det, lika bra att kasta in handduken?Jaha bronslänk i värmen! Nog funkar bronset som det ska, grön och fin verkar man bli Eller håller jag på att förvandlas till Hulken?
Känner mig inte så värst cool faktiskt men tack
Lagt till två sent inkomna G-shockersTorde vara :
@roosterman
@lofgreno
@Danne.l
@Mic1
@Zorin
@Dan1jel
@JohanAndersson
@RobinW
@HampusJ
@livinl0ud
@KaiHaj
@AlexKallonas
@Paraflax
@lulemarcus
@Stonefly
@AdrianO
@Aros
@StoneCold
@OddD
@Derix
@CalibeR
@Karlsson
Missade jag någon?
Edit.Uppdaterad lista
Haha ja, tack och adjö för min del! Nejdå, målet är att ha en riktigt grön och fin handled i slutet av mars (ska spara och inte tvätta bort på hela månaden, OWG March = No Shower March)…Så där kan du inta ha det, lika bra att kasta in handduken?
Skämt åsido, trodde faktiskt Tudor hade nån annan legering på insidan, har iaf sett mindre tillverkare som t.ex Zelos ha det på sina bronslänkar
Passa dig så jag inte kommer ner och smittar av mig lite G-shock till dig@MrGranberg är vi dom ända två med Aqualand?