• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
IMG-20220301-WA0000.jpg

Fästmön sa att det var klockan eller henne. Enkelt val.
Förvånad att vi klarade 5 år tillsammans!
Neejjj jag menar 5 timmar. Fuck this shit, im out.
20220301_133529.jpg
Nya fästmös finns det gott om….

IMG-20220301-WA0000.jpg

Fästmön sa att det var klockan eller henne. Enkelt val.
Förvånad att vi klarade 5 år tillsammans!
Neejjj jag menar 5 timmar. Fuck this shit, im out.
20220301_133529.jpg
Jag älskar att min fru ville ha den klockan. Hon har till och med haft den frivilligt på jobbet 🤣 Eftersom jag har hands-on erfarenhet av Die Glocke har jag full förståelse. Du är förlåten i min bok.

Du visste att du inte skulle klara det oavsett klocka och valde den för att ha en ursäkt. Erkänn 🤣👍🏼

Tappert kämpat ändå, den där var galen😂
5 timmar är ju iallafall mer än 4 timmar, men bra långt från 31 dagar😜
Förra året var en pärs! 31 dagar med Certina DS PH200M går inte att jämföra med denna skapelse!

Jag älskar att min fru ville ha den klockan. Hon har till och med haft den frivilligt på jobbet 🤣 Eftersom jag har hands-on erfarenhet av Die Glocke har jag full förståelse. Du är förlåten i min bok.

Mår hon bra?

Jaha, nu börjar folk redan falla som käglor, amatörer. Här är det oerhört stabilt än så länge. Första tuffare uppgiften avklarad utan misärer. Den höll tätt denna gång 😁
IMG20220301131901.jpg
Sitter du där och badar, såg i appen att du har inte bara en utan FYRA klockor att hämta ut?

Det går bra att skicka handledsskott på dessa i PM om du känner dig blyg 👍🏼

Senast ändrad:
Sitter du där och badar, såg i appen att du har inte bara en utan FYRA klockor att hämta ut?

Det går bra att skicka handledsskott på dessa i PM om du känner dig blyg 👍🏼
Japp, de kan gott ligga där till imorgon, minst! 😂😂 Jag ska kolla med Lisebergskaninen om han kan ställa upp på lite handledsskott om du gärna vill 😘

IMG-20220301-WA0000.jpg

5 timmar med den där rackaren är en bedrift. En klocka som ser ut som en blandning av en mormorsduk, någon slags hylldekoration från Ullareds fyndhörna och en pärlplatta från ett förskolebarn. Du har min respekt. Lavetten från Back var nästan lite skön? :)

5 timmar med den där rackaren är en bedrift. En klocka som ser ut som en blandning av en mormorsduk, någon slags hylldekoration från Ullareds fyndhörna och en pärlplatta från ett förskolebarn. Du har min respekt. Lavetten från Back var nästan lite skön? :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp