Nya fästmös finns det gott om….
Fästmön sa att det var klockan eller henne. Enkelt val.
Förvånad att vi klarade 5 år tillsammans!
Neejjj jag menar 5 timmar. Fuck this shit, im out.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nya fästmös finns det gott om….
Du visste att du inte skulle klara det oavsett klocka och valde den för att ha en ursäkt. Erkänn
Tappert kämpat ändå, den där var galen
2-0 till Batman
Edit: Oh va snabbt läderhandsken kom! Schnyggt @Back
Jag älskar att min fru ville ha den klockan. Hon har till och med haft den frivilligt på jobbet Eftersom jag har hands-on erfarenhet av Die Glocke har jag full förståelse. Du är förlåten i min bok.
Se ovanVille bara försäkra mig om att @Back är med? Better safe than sorry liksom.
BRA jobbat!
Kul! Har en likadan fast utan temaCitizen har gjort ett släpp med Star Wars tema
Star Wars Watches | CITIZEN
Shop Star Wars watches by Citizen featuring your favorite Star Wars characters powered by eco-drive technology. Styles include Han Solo, Luke Skywalker and Death Star. | CITIZENwww.citizenwatch.com
Min sambo har denna klockan. Visst är bandet otroligt trevligt till dessa?? Kontaktade Triwa i hopp om att få köpa endast band men det gick dom inte med på.....trodde jag var uppe med tuppen, men några andra hann visst före
Du visste att du inte skulle klara det oavsett klocka och valde den för att ha en ursäkt. Erkänn
Förra året var en pärs! 31 dagar med Certina DS PH200M går inte att jämföra med denna skapelse!Tappert kämpat ändå, den där var galen
5 timmar är ju iallafall mer än 4 timmar, men bra långt från 31 dagar
Jag älskar att min fru ville ha den klockan. Hon har till och med haft den frivilligt på jobbet Eftersom jag har hands-on erfarenhet av Die Glocke har jag full förståelse. Du är förlåten i min bok.
Förra året var en pärs! 31 dagar med Certina DS PH200M går inte att jämföra med denna skapelse!
Mår hon bra?
Sitter du där och badar, såg i appen att du har inte bara en utan FYRA klockor att hämta ut?Jaha, nu börjar folk redan falla som käglor, amatörer. Här är det oerhört stabilt än så länge. Första tuffare uppgiften avklarad utan misärer. Den höll tätt denna gång
Må ju nästan vara ett rekord ?
Se där ja Ja, blev positivt överraskad. Kanske liiite för kort för min handled men annars topp.Min sambo har denna klockan. Visst är bandet otroligt trevligt till dessa?? Kontaktade Triwa i hopp om att få köpa endast band men det gick dom inte med på..
Japp, de kan gott ligga där till imorgon, minst! Jag ska kolla med Lisebergskaninen om han kan ställa upp på lite handledsskott om du gärna villSitter du där och badar, såg i appen att du har inte bara en utan FYRA klockor att hämta ut?
Det går bra att skicka handledsskott på dessa i PM om du känner dig blyg
Vem var först ?Haha, ja, tänkte precis fråga om när den tråden kommer upp.
Dock var ju inte @Nissestr först att avvika heller... iaf inte i tråden...
Kolla inlägg 1389...Vem var först ?
5 timmar med den där rackaren är en bedrift. En klocka som ser ut som en blandning av en mormorsduk, någon slags hylldekoration från Ullareds fyndhörna och en pärlplatta från ett förskolebarn. Du har min respekt. Lavetten från Back var nästan lite skön?