Vinterdykarn
KS Explorers Club
Armen fick lufta lite. Är egentligen på dag 4 då jag varit på resande fot (med en dinka) sen i fredags.Vilken klocka har du på armen då ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Armen fick lufta lite. Är egentligen på dag 4 då jag varit på resande fot (med en dinka) sen i fredags.Vilken klocka har du på armen då ?
Passar iaf på jobbet (Lantmännen grön )Tycker iof att jag skönjer ett stänk grönt….
Snygg Heuer!Efter en dag i produktionen är vi nu tillbaka på kontoret och får erkänna att jag blev lite glad när man såg att det redan har hänt saker (läs: @Nissestr )
Ett riktigt handjobb!2-0 till Batman
Jag håller precis på att skicka ut info om det.När börjar lotteriförsäljningen för vecka 1 @Berns
Batman försöker tillfredställa alla så att det blir bra stämning i trådenEtt riktigt handjobb!
2021: 75 fail av totalt 247 deltagare vilket ger en successrate om ca 69,9%Finns det någon procentuell statistik på hur många som klarat hela månaden respektive år?
Crap! Klockan har lagt av! Nu måste jag hem o skruva!
Det är bara att komma över till mig!@Denke , nu måste jag ha din expertis här
Jag skulle testa att göra en "reboot" på klockan för att se om den startade igen men det gick inge vidare.
Skulle "kolla" lite på urverket också och vipps, så hade lite för mycket delar lossnat
Någon som vet hur man gör nu?
Riktigt riktigt finCheckar in
Oops det hände en ”grej”@Denke , nu måste jag ha din expertis här
Jag skulle testa att göra en "reboot" på klockan för att se om den startade igen men det gick inge vidare.
Skulle "kolla" lite på urverket också och vipps, så hade lite för mycket delar lossnat
Har du identifierat vad det är för verk?@Denke , nu måste jag ha din expertis här
Ett verk med många lösa delarHar du identifierat vad det är för verk?
Det fixar du@Denke , nu måste jag ha din expertis här
Nice. Med 406 deltakere og ca. 30% faller ut over 31 dager - så da vil OWG-fail tråden få 4 nye medlemmer i snitt hver dag fremover.2021: 75 fail av totalt 247 deltagare vilket ger en successrate om ca 69,9%
2020: 40 fail av totalt 113 deltagare vilket ger en successrate om ca 74,6%
2019: 15 fail av totalt 57 deltagare vilket ger en successrate om ca 73,7%