Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och du är helt säker på att den inte åkte på? Inte ens bara liiiiiite?Tyckte det kändes lite för lätt så jag valde att utmana mig skälv lite. Inga problem
Vilken klocka har du på armen då ?Bild 2, dag 1: spelar ett parti uno med lillgrabben.
Helt säker. Här kommer bildbevisOch du är helt säker på att den inte åkte på? Inte ens bara liiiiiite?
Asså, jag har svårt att sätta ord på min besvikelse. @Back kan du inte slappa honom med backhanden också?
Fästmön sa att det var klockan eller henne. Enkelt val.
Förvånad att vi klarade 5 år tillsammans!
Neejjj jag menar 5 timmar. Fuck this shit, im out.
Japp det blir banners. Vi älskar golare.
Golare har polare.Japp det blir banners. Vi älskar golare.
Kämpa! Förra årets bragd blir ju svårslagen..Fortfarande med i matchen…siktar på pb detta år.
Eftersom @Flecktarn efterfrågar tar jag en till för laget. COME AT ME BATMANOm @Nissestr ber snällt kan Batman ställa upp med en till klapp på kinden
Med tanke på den snabba exiten så verkar han ju inte vara särskilt lagd åt det sadomasochistiska hållet.Om @Nissestr ber snällt kan Batman ställa upp med en till klapp på kinden
Magarinkramar vännen
Fästmön sa att det var klockan eller henne. Enkelt val.
Förvånad att vi klarade 5 år tillsammans!
Neejjj jag menar 5 timmar. Fuck this shit, im out.
Hade så höga förhoppningar om dig i årEftersom @Flecktarn efterfrågar tar jag en till för laget. COME AT ME BATMAN
Eftersom @Flecktarn efterfrågar tar jag en till för laget. COME AT ME BATMAN