Juste ja! @Back vad händer med det?!Inga badges i år?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Juste ja! @Back vad händer med det?!Inga badges i år?
De ska enligt uppgift komma.Inga badges i år?
Grymt! Dags att spräcka 75%2021: 75 fail av totalt 247 deltagare vilket ger en successrate om ca 69,9%
2020: 40 fail av totalt 113 deltagare vilket ger en successrate om ca 74,6%
2019: 15 fail av totalt 57 deltagare vilket ger en successrate om ca 73,7%
OkDe ska enligt uppgift komma.
Har du identifierat vad det är för verk?
Jag gillar att de förtydligar att det absolut inte finns en endaste juvel i den!Huvudvärk...
Nej men jag tror att det heter SE310.
Någon som har ett sån liggandes?? Jag vägrar ge upp nu!
Jag gillar att de förtydligar att det absolut inte finns en endaste juvel i den!
Vad säger man, världsklass!
Det är bara att komma över till mig!
OWG-FAIL tråden mars -22
Vem trodde att en sån här tråd skulle behövas? Jo, vi alla som failar med OWGM! Jag hade på känn redan vid valet av klocka att detta skulle bli ett helvete. Och så blev det! Inget problem att bära en klocka i 31 dagar (förra året gick ju galant), men med undantaget att det inte kan vara vilken...klocksnack.se
*LimerändernaDuschat bort hulkenränderna på handleden och nu ska vi iväg middag
Man får läsa var tionde sida ungefärGör inte ens ett försök att hänga med i tråden. Fokuserar på att hänga med i utmaningen. Dag 1 - inga problem
/B
Hahaha ja det är vad de ska kallas hädanefter*Limeränderna
Förra året var biljetterna giltiga just under den veckan. Om jag får gissa är det förmodligen detsamma i år?! Så nya biljetter måste införskaffas varje vecka. Är inte helt 100% på hur det fungerar år. Men förra året fick man köpa lotter även om man failat. Motivering till detta är att maximera insamlingen som går till en god sakHur funkar det med lotterna?
Låt säga att jag köper 20st lotter idag, inte vinner något denna veckan, kommer dom då leva vidare i nästa veckas dragning eller får man köpa nya lotter tills dess?
Egentligen är frågan; Hur länge måste jag stå ut om jag vill vara med på sista veckans dragning?