Let's go! Glöm inte att anmäla klockan som står som "TBD" till [email protected]IT‘S ON ️️️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Let's go! Glöm inte att anmäla klockan som står som "TBD" till [email protected]IT‘S ON ️️️
Hojta 1 april om du tröttnat
Man kan göra en egen gif annars...Finns det något smidigt sätt att lägga upp filmklipp på? Måste skryta lite om en funktion som min underbara klocka har..
Jisses, tack snälla för att du vill hjälpa migJag ska inventera lite när jag kommit hem. Vet att jag haft ett par mysko Hongkongverk men minns inte om det var i donatorklockor eller i klockor jag sålt.
Försöker du påskynda mars?
Stenhårt.
Håller helt med! Ända tills att man kommer åt knappen under ett kundmöteStenhårt.
Fränt. Visste inte att den kunde Classico
Nä njuter av varje sekundFörsöker du påskynda mars?
Tjuvstarade med klockan i måndags då jag är på resande fotNä njuter av varje sekund
Klart den kan, den har ju tillhört Spider-Man!Fränt. Visste inte att den kunde Classico
Har du inte fått någon OWG fail banner ännu? Trodde det skulle komma något förnedrande förutom margarinkramen då…
Mamma sa alltid att jag var ett speciellt barnHar du inte fått någon OWG fail banner ännu? Trodde det skulle komma något förnedrande förutom margarinkramen då…
Har du censurerat datumet?Lovar att det är sista bilden för idag
Skäms över att det inte funkar…Har du censurerat datumet?
"batmancensur"som gripit in !//Lovar att det är sista bilden för idag
Du bör ha fått ett mail om det.
Man ska in på den där maskrosbarn insamlingen, bidra med 50 sek/lott, skriva i kommentaren nick + antal lotter.
Ahh. Lätt hänt.Tack! Var bara jag som missat att vittja dedikerade WIS-mailkontot..
Överskattad komplikation ändå. Tryck dit en liten smörklick eller nåt vettja?Skäms över att det inte funkar…
Då skriker du självsäkert "discodags" och börjar dansa. När musiken och blinkandet är slut så återgår du till samtalet som om inget hade hänt.Håller helt med! Ända tills att man kommer åt knappen under ett kundmöte
Hahaha guld! Får ha med en bärbar discokula ocksåDå skriker du självsäkert "discodags" och börjar dansa. När musiken och blinkandet är slut så återgår du till samtalet som om inget hade hänt.