Inte länge kvar nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du få köpa nya lotter varje vecka @SalvadorDaliHur funkar det med lotterna?
Låt säga att jag köper 20st lotter idag, inte vinner något denna veckan, kommer dom då leva vidare i nästa veckas dragning eller får man köpa nya lotter tills dess?
Egentligen är frågan; Hur länge måste jag stå ut om jag vill vara med på sista veckans dragning?
@BernsÄr det kört att anmäla sig idag? Fan. Får bli rent symboliskt då.
Glöm inte att prova en klocka under middagen om tillfälle ges!Duschat bort hulkenränderna på handleden och nu ska vi iväg middag
Kids! Don't do drugs!Spårade lite...
Det var dessutom en vaniljsemla, det räknas inte ens som en semla, jävla skitdag1-0 till Batman
Hade på känn att det skulle komma en protestRobin? Jag är Gammellappen!
Vad är det för lotter det pratas om?!?
Kan blivit ett antal koppar på jobbet under dagen...Kids! Don't do drugs!
Ja, även om du har hunnit åka ut när själva lotteriet är så är det ok att vinna på de lotter man köpt så länge det är samma vecka.@Berns samma regler som förra året dvs lotter för den veckan även om man åkt ut? Ex åker ut på måndag = tillgängligt för lotter den veckan?
Allt går att ordna. Be dem maila mig på [email protected]
Hittar ingen info om det på owgmarch.com, hittar bara om weekly raffle 2021Det gäller veckodragningar där man kan vinna priser, spana in owgmarch.com eller Insta.
Men hur och vart köper man dem? Vill nån hjälpa till en smått lågbegåvad (frågar åt en kompis)?
"Skruva"...... här är lite musik att lyssna på när du "skruvar" ........Crap! Klockan har lagt av! Nu måste jag hem o skruva!
Nej det verkar vara något fel på siten... Open list funkar inte o någon annan väg att köpa lotter hittar jag inte hellerHittar ingen info om det på owgmarch.com, hittar bara om weekly raffle 2021