Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skäms över att det inte funkar…
@Back är dock med i vuxenversionen.Men vänta nu… Är detta en tillfällighet?
Ber om ursäkt ifall jag är sen på bollen. Men jag har inte gjort kopplingen tidigare.
@Back är dock med i vuxenversionen.
Det beror nog mest på att det är ett flygplan mitt på klockan...Första dagen avklarad och jag ångrar redan att jag inte valde något med lysmassa. Läsbarheten är nära nog noll när det börjar bli lite halvskumt.
Är det från nån av de där The Expendables rullarna eller ??Nu börjas det bråkas om vem som faktiskt är ’Back’
@Back, jag börjar tro att @Margarinkungen glider runt med Daytona eller Panerajraj på dagarna och använder arkivbilder i mars.Skäms över att det inte funkar…
Buttman??@Back är dock med i vuxenversionen.
Eller fjärtman beroende på vad man gillarButtman??
Yes det stämmer, "Buttman got ham" heter den.Buttman??
OjojAnmälan, lotter och allt annat sker på owgmarch.com På Instagram kommer vi att direktsända lottodragningen på fredagar men alla vinnare kommer meddelas separat och vinnarlistan publiceras på owgmarch.com.
så om man inte har Instagram så är det ingen fara.
Arnie och Bruce är nog scenen från flygplatsen där Arnie sliter av en bildörr, från en av Expendables-filmernaÄr det från nån av de där The Expendables rullarna eller ??