Kolla @Hellmao och @Daydream_ll , ni kan fortfarande anmäla er trots att ni inte "hann". Bra va?Allt går att ordna. Be dem maila mig på [email protected]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kolla @Hellmao och @Daydream_ll , ni kan fortfarande anmäla er trots att ni inte "hann". Bra va?Allt går att ordna. Be dem maila mig på [email protected]
Aaa, Seiko Risotto Diver 200 Limited Edtition. Lång kö?
HörröDet gäller veckodragningar där man kan vinna priser, spana in owgmarch.com eller Insta.
Men hur och vart köper man dem? Vill nån hjälpa till en smått lågbegåvad (frågar åt en kompis)?
Du bör ha fått ett mail om det.Det gäller veckodragningar där man kan vinna priser, spana in owgmarch.com eller Insta.
Men hur och vart köper man dem? Vill nån hjälpa till en smått lågbegåvad (frågar åt en kompis)?
Tack!Du bör ha fått ett mail om det.
Man ska in på den där maskrosbarn insamlingen, bidra med 50 sek/lott, skriva i kommentaren nick + antal lotter.
Strax blir det padel och då får man väl sätta på sig G-shocken...
Missade att skriva antal lotter, men antar att ni kan se det utifrån donation?Om någon inte fått mailet så säg till. Helst på [email protected] så fixar jag det.
Men det stämmer precis som @lofgreno skriver att man skänker pengar till insamlingen och skriver sitt nick och hur många lotter i kommentaren.
Ja, jag räknar ut detMissade att skriva antal lotter, men antar att ni kan se det utifrån donation?
Det var både mycket text och dessutom ett annat språk, helt orimligt att lyckas med alla uppgifterna om du frågar migMissade att skriva antal lotter, men antar att ni kan se det utifrån donation?
@Denke , nu måste jag ha din expertis här
Jag skulle testa att göra en "reboot" på klockan för att se om den startade igen men det gick inge vidare.
Skulle "kolla" lite på urverket också och vipps, så hade lite för mycket delar lossnat
Någon som vet hur man gör nu?
![]()
Säg till om du behöver hjälp!Ja, jag räknar ut det![]()
Ja, jag räknar ut det![]()
Komsi komsi, jag lovar att jag är snäll ❤Va fasen, jag försökte sätta ihop klockan för att bära den "död" men då trillade tre kugghjul till ut och nu ramlade ena visaren av
Det här vart ett riktigt antiklimax..
Räknas byte av verk fortfarande som samma klocka? Är det förbjudet eller bara "frowned upon"? Är jag i så fall rätt man att byta verket själv? Är jag den första deltagaren som mördat sin OWGM-klocka efter 6h?
Jaja, den sitter fortfarande på iaf.
Kobjällran? https://klocksnack.se/threads/owg-fail-tråden-mars-22.160932/Har inte orkat läsa alla sidor då de går för fort för mig. Har vi någon lavett ännu?
Upptäckte just att kondensatorerna i förstärkaren inte följde färgtemat, så byter dem lite snabbt!
![]()
Bra val!Gör inte ens ett försök att hänga med i tråden. Fokuserar på att hänga med i utmaningen. Dag 1 - inga problem
![]()
/B
Imgur!Finns det något smidigt sätt att lägga upp filmklipp på? Måste skryta lite om en funktion som min underbara klocka har..
TackRiktigt riktigt fin![]()
Jag ska inventera lite när jag kommit hem. Vet att jag haft ett par mysko Hongkongverk men minns inte om det var i donatorklockor eller i klockor jag sålt.Huvudvärk...
Nej men jag tror att det heter SE310.
Någon som har ett sån liggandes?? Jag vägrar ge upp nu!
![]()