• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Dags att fixa käk och testa hur Monstret trivs på nato. (Ja, bandbyte efter mindre än tolv timmar...)
_DSC3364-01.jpeg

@Denke , nu måste jag ha din expertis här 🤣

Jag skulle testa att göra en "reboot" på klockan för att se om den startade igen men det gick inge vidare.
Skulle "kolla" lite på urverket också och vipps, så hade lite för mycket delar lossnat:bag:

Någon som vet hur man gör nu?🤣:eek:

20220301_164912.jpg

Va fasen, jag försökte sätta ihop klockan för att bära den "död" men då trillade tre kugghjul till ut och nu ramlade ena visaren av :bag:
Det här vart ett riktigt antiklimax..

Räknas byte av verk fortfarande som samma klocka? Är det förbjudet eller bara "frowned upon"? Är jag i så fall rätt man att byta verket själv? Är jag den första deltagaren som mördat sin OWGM-klocka efter 6h? 🤣

Jaja, den sitter fortfarande på iaf.

Va fasen, jag försökte sätta ihop klockan för att bära den "död" men då trillade tre kugghjul till ut och nu ramlade ena visaren av :bag:
Det här vart ett riktigt antiklimax..

Räknas byte av verk fortfarande som samma klocka? Är det förbjudet eller bara "frowned upon"? Är jag i så fall rätt man att byta verket själv? Är jag den första deltagaren som mördat sin OWGM-klocka efter 6h? 🤣

Jaja, den sitter fortfarande på iaf.
Komsi komsi, jag lovar att jag är snäll ❤

Finns det något smidigt sätt att lägga upp filmklipp på? Måste skryta lite om en funktion som min underbara klocka har..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp