• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Fick hem en care-package från @Lavatt (wristbuddys) igår så att jag har åtminstone en liten chans att klara hela månaden 🤣 gör som jag och använd rabattkoden som ni har fått per mail och beställ lite band! Fantastisk prisvärda band måste jag säga (jag är inte så förtjust i Nato vanligtvis), har redan beställt två till som förhoppningsvis kommer imorgon ☺️
32CBD5E4-342A-455B-9CF4-3111F061C56F.jpeg
03AFFDA0-690E-4F06-88C8-DCDA3005E69F.jpeg
154628D1-ADEC-4E34-9873-7FD0CF7C469C.jpeg
FC80EBA3-1833-4C07-8CDA-EC6A044DC245.jpeg
507DD13F-5223-4F55-B1E9-3148CAEB9F6E.jpeg
EBCAC50E-E7D9-4DA6-A505-0388194ADC44.jpeg
6D4C4071-8EBC-48A5-99BB-B639615072EF.jpeg
Passar dessa band även andra klockor?
Bilder är roligt 😃

Bra underhållning med alla riktiga action-hjältar (tyvärr är inte Batman med). Sevärda
Då ger jag första en chans idag då...Men risken är överhängande att jag stänger av. Avbryter de allra flesta filmerna jag börjar titta på. :rolleyes::pompus:

Jo förresten så kan jag inför tråden i övrigt visa att klockan sitter där den ska, tyvärr oförändrad, haha väntar på natoband. Vad tror ni? ett med bondstripes i svart/grått funkar ?

*Edit…två sek efter att jag posta så tyckte jag att brevlådan skramlade till...håll tummarna för mig o natobanden

Bilagor

• IMG_20220302_111329.jpg
    IMG_20220302_111329.jpg
    315.7 KB · Visningar: 2
Dag 2;

En tuff dag idag..

Igår, 6h in i tävlingen, stannade klockan.. Efter att jag öppnade upp den kunde jag konstatera att batterisyra hade läckt in i urverket. Efter att jag "tittade" lite till så lossnade det en massa delar (läs kugghjul och annat bös) och jag har ingen aning om var dom ska sitta🤣

Nåväl, jag får väl bära den död tänker jag.
När jag sen på morgonen drar på mig klockan går ena bandhornet av (ja, det GÅR AV).

@Nissestr , I'm comming home!!!

O-J out!

20220302_064722.jpg
20220302_064819.jpg
20220302_064831.jpg
20220302_065304.jpg

Nu ska jag gå in och köpa en jäkla massa lotter. Organisationen ska ej få lida p.g.a. mina klåfingriga korvfingrar. Får jag inte vara med på dragningen vill jag gärna välja en deltagare som får dom om det är OK?
Hade inget likadant verk men tänkte forska i vilka som har samma mått och kan ersätta när jag fick se det här. Börjar tro att du förstört den med flit för att slippa bära den. :eek:

Hade inget likadant verk men tänkte forska i vilka som har samma mått och kan ersätta när jag fick se det här. Börjar tro att du förstört den med flit för att slippa bära den. :eek:

Tyvärr inte:( Det var en tuff uppgift att välja just denna klockan men jag hade gett mig fasen på att klara hela månaden! Tack för att du försökte hjälpa mig i alla fall🙂

Tyvärr inte:( Det var en tuff uppgift att välja just denna klockan men jag hade gett mig fasen på att klara hela månaden! Tack för att du försökte hjälpa mig i alla fall🙂
Hojta om du vill sälja klockan förresten. Det vore kul att se om jag lyckas lappa ihop den på sikt. Hade CNN när det begav sig och vill minnas att jag fick se en snutt av biljakten live. :)

@SalvadorDali hoppas det är ok att jag outar dig, 40 lotter! Dagens förlorare och vinnare på samma gång...
giphy.gif

❤❤❤

Helt OK🙂
Jag får helt enkelt köpa alla lotter denna veckan istället😄
Med tanke på var pengarna går så ser jag alla lottköpare som vinnare😍

Nä, nu ska jag gå och byta klocka igen..
Hojta om du vill sälja klockan förresten. Det vore kul att se om jag lyckas lappa ihop den på sikt. Hade CNN när det begav sig och vill minnas att jag fick se en snutt av biljakten live. :)

Det ska jag! Jag har dock en liten plan för den (självklart inte slänga den). Återkommer:)

Nå, vem ska erkänna sin dröm om annan klocka?
Nå, vem ska erkänna att de tittade till de andra?
Nå, vem ska erkänna att de var tvungna att se om de andra fortfarande passar?
3D17E1D7-3580-4BF5-9983-509F756C32EF.gif

Lev inte ditt liv i lögner. Bättra att säga sanning så ni kan få Läderlapps-kärlek
Det är ju ingen fara. Även Batman förstår ju att omväxling kan behövas.
pinkbatman.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp