Svinfet!Uppskattad av kidsen om inte annat . DW-5610DN-9ER .
Tack, kommer definitivt att inhandlas, pm'a mig i april
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svinfet!Uppskattad av kidsen om inte annat . DW-5610DN-9ER .
Tar du veckans alla bilder redan nu ?Den är oskruvad för att jag tog bilder på den med olika band. Så att klockan förblir 10:10
SshhhTar du veckans alla bilder redan nu ?
Ha! Den går vi inte på! Samma datum på alla bilder ju!Fick hem en care-package från @Lavatt (wristbuddys) igår så att jag har åtminstone en liten chans att klara hela månaden gör som jag och använd rabattkoden som ni har fått per mail och beställ lite band! Fantastisk prisvärda band måste jag säga (jag är inte så förtjust i Nato vanligtvis), har redan beställt två till som förhoppningsvis kommer imorgon
Hahaha . Lovar att ha dig i åtanke .Svinfet!
Tack, kommer definitivt att inhandlas, pm'a mig i april
Fick hem en care-package från @Lavatt (wristbuddys) igår så att jag har åtminstone en liten chans att klara hela månaden gör som jag och använd rabattkoden som ni har fått per mail och beställ lite band! Fantastisk prisvärda band måste jag säga (jag är inte så förtjust i Nato vanligtvis), har redan beställt två till som förhoppningsvis kommer imorgon
Fan jag anar redan ugglor som får kläder vad gäller avsaknaden av poster från @Kråksaltarn idag…
Herregud, exakt vad är det för dinka?Crap! Klockan har lagt av! Nu måste jag hem o skruva!
Riktigt fina band!Fick hem en care-package från @Lavatt (wristbuddys) igår så att jag har åtminstone en liten chans att klara hela månaden gör som jag och använd rabattkoden som ni har fått per mail och beställ lite band! Fantastisk prisvärda band måste jag säga (jag är inte så förtjust i Nato vanligtvis), har redan beställt två till som förhoppningsvis kommer imorgon
Hittar ingen i Hublot i anmälningslistan, eller kör du eget race?Kämpar på dag 2
Sorry, var väl sent på det. Så med andra ord är jag en sk fripassagerareHittar ingen i Hublot i anmälningslistan, eller kör du eget race?
Herregud, exakt vad är det för dinka?
EpiskHögst oklart! Hittade i en vintagebutik i NewYork och plockade hem den till OWGM. Det var en offensiv satsning som göll ganska platt
Fattar, men blir fortfarande lite stressad.Den är oskruvad för att jag tog bilder på den med olika band. Så att klockan förblir 10:10
Glöm inte skruva in kronan senFick hem en care-package från @Lavatt (wristbuddys) igår så att jag har åtminstone en liten chans att klara hela månaden gör som jag och använd rabattkoden som ni har fått per mail och beställ lite band! Fantastisk prisvärda band måste jag säga (jag är inte så förtjust i Nato vanligtvis), har redan beställt två till som förhoppningsvis kommer imorgon
Samma här, tror vi hålla ögonen på den där filuren...Fattar, men blir fortfarande lite stressad.
Bläää, dom där gamla muggarna har man mekat alldeles för mycket med Brukar vara lättast att bara byta hela påfyllningsventilen om det jävlas för mycketFörsöker få till en toalett! Den fyller på för mycket vatten i behållaren/cistern så det rinner över!
Han skaffar sig själv alibi…Tar du veckans alla bilder redan nu ?