Vinterdykarn
KS Explorers Club
Nu hänger jag inte med. Nato är ju bästa badbandet ju?Dag 2: Nära ett dopp men jag hade fel armband på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu hänger jag inte med. Nato är ju bästa badbandet ju?Dag 2: Nära ett dopp men jag hade fel armband på.
Fan, får bli en G&T i kväll!Bild 2, dag 2: summan av lasterna är konstant. Får man inte byta klocka så…..
Nu blev jag smärtsamt påmind om att att jag inte druckit en enda öl i mars.Bild 2, dag 2: summan av lasterna är konstant. Får man inte byta klocka så…..
Måste ju skylla på något…Nu hänger jag inte med. Nato är ju bästa badbandet ju?
Men redan bandbyte, det är väl åtminstone ett prodromalsymtom!Dag 2, band 2. Inga alarmerande symtom på stress eller psykos än.
Låter som en bra idé så länge du lämnar till en annan granne än mig.Som den 3åring man är i sinnet så har man redan börjat snegla på det man inte får. Kanske får göra som @OddD och lämna över resterande klockor till grannen
No more sossetaxi for meFy faen! Fortsätter bensinen gå upp, så blir det att sälja den ny inskaffade bättre begagnade bilen jag köpte för 1,5 månader sedan! Tjänar nästan in 1000 spänn i månaden. Blir ju 12 papp ombpret man kan göra något roligare för…
Är helt OK och åka lokaltrafik som en riktig miljöpartist
Tur att det finns fler att välja på om du inte vill ställa upp, fast å andra sidan så har du ju tyvärr en fot innanför dörren på varenda granne man känner så frågan är vart dom skulle ligga säkertLåter som en bra idé så länge du lämnar till en annan granne än mig.
Vågade mig utanför dörren idag för första gången i mars.
Bländade av dess patriotiska skönhet stannade amerikanarna upp i sin annars stressade vardag. Stående ovationer utbröt och ett högljutt ”U-S-A! U-S-A! U-S-A!” skanderade medans fler och fler anslöt. President Biden kom inflygandes på en vithövdad havsörn och lade varsamt hedersmedaljen om min hals samtidigt som han viskade ömt i mitt öra:
”Bud is love, Bud is life, Bud is OWG”
Allt är sant förutom det som är påhittatHallucinationer?
FREEEEEEEEDOOOOOOOOOM!!!!!!Vågade mig utanför dörren idag för första gången i mars.
Bländade av dess patriotiska skönhet stannade amerikanarna upp i sin annars stressade vardag. Stående ovationer utbröt och ett högljutt ”U-S-A! U-S-A! U-S-A!” skanderade medans fler och fler anslöt. President Biden kom inflygandes på en vithövdad havsörn och lade varsamt hedersmedaljen om min hals samtidigt som han viskade ömt i mitt öra:
”Bud is love, Bud is life, Bud is OWG”