Fin, mycket bra val! Funderar på att köra mitt senaste tillskott i år.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin, mycket bra val! Funderar på att köra mitt senaste tillskott i år.
Blir kul att se den i tråden, kanske jag får tillbaka suget för denSådär då var jag anmäld då. Jag kommer ställa upp med @StarMan vintage Tissot Seastar chrono
Sökte fram en bild
Datemaster, är det vad man ska ha när man går på sina tinderdejter?Fin, mycket bra val! Funderar på att köra mitt senaste tillskott i år.
Vad ska man ha för klocka dååå?? Nån som vill sponsra
@Staafen @roosterman @Back är det i denna tråden jag ska behöva hålla koll på er?
Men där är du ju min lilla marängtårtaVad ska man ha för klocka dååå?? Nån som vill sponsra
@Staafen @roosterman @Back är det i denna tråden jag ska behöva hålla koll på er?
Ja, då kommer Läderlappen och tar digKommer att köra denna.
Hur va de nu? Är man rökt om man smiter in på låt säga Nymans å testar en klocka som man köper?
Noterat, lavetten kommer hänga i luften hela mars.Kommer att köra denna.
Hur va de nu? Är man rökt om man smiter in på låt säga Nymans å testar en klocka som man köper?
Jag tycker absolut att du ska känna en viss frihet när det kommer till dina handleder. Släng gärna upp någon bild så vi får se skönhetenKommer att köra denna.
Nej man kan prova hur många klockor man vill. Extra viktigt att du tar wristshots och postar på KS också…Kommer att köra denna.
Heeeeeeej sockerpullan. Nej jag har inte det, försöker lösa så just nu verkar det bli äppelklocka. Vill inte köra G i år igen för det gick inget vidare hahaMen där är du ju min lilla marängtårta
Har du inget fint att använda menar du?
Bulgari röstar jag förSåja! Donerat o klart! Nu kommer frågan. Vilken klocka !?!
Runner ups:
BulgariSåja! Donerat o klart! Nu kommer frågan. Vilken klocka !?!
Runner ups:
Min bästa intervju någonsinJuste! Hade nästan glömt bort det, jävla @Berns…. Lurade mig
Går med i team GUL Watches om det är okej?Är så taggad
Kommer köra denna, blir så glad av den
den var fin, kanske för fin om det ska vara någon utmaning?Kandidat till OWG?
Yeah!Går med i team GUL Watches om det är okej?
Jag köper den i april.Idag kör vi owg-klockan på nya armbandet