Värmer upp lite!
Köper den i April! Är det för sent att önska gravyr??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Värmer upp lite!
Håller med, körde med den typ varje dag förr förra året... helt frivilligtden var fin, kanske för fin om det ska vara någon utmaning?
Det blir många nya klockor för dig i aprilJag köper den i april.
Den där leopard/lime-färgade som Peter Siepen har på sig var ju helfestligHär kommer det gå safe till i år.
Går fortfarande hos psykolog sen förra OWG.
Kör min pelagos i år och är tråkig..
Förra året var lite mer… låt mig säga utmanande.
För den våghalsiga så drar jag ut besten på annons här innan helgens slut.
#jeremyscott
Peter är en nube om man viktar dem mot varandraDen där leopard/lime-färgade som Peter Siepen har på sig var ju helfestlig
Mer G-shock i Mars!!!!!!!Fan, det börjar närma sig och ingen klocka är bestämd ännu.... G-Shock, Omega eller kanske Victorinox, ja hur fan gör man?
Hoppas du lagt undan en slant. Du ska ju köpa hälften av alla OWG klockor i april.Jag köper den i april.
Kunde nästan lista ut vad du skrivit genom att enbart se en KS-notis från dig finns risk att jag kör G-Shocken, perfekt fiske-klocka, ska till kittelfjäll i slutet av mars så blir ju perfektMer G-shock i Mars!!!!!!!
Moraklocka.Vad kör @Denke det här året?!
Peters kusin från DortmundPeter är en nube om man viktar dem mot varandra
Men håller med. Den skulle vara något
Haha sant!Peters kusin från Dortmund
Blev seriöst nyfiken, kan det vara en Swatch tro, någon som vet?
Du kan ju ta över min!Kunde nästan lista ut vad du skrivit genom att enbart se en KS-notis från dig finns risk att jag kör G-Shocken, perfekt fiske-klocka, ska till kittelfjäll i slutet av mars så blir ju perfekt
Va är det för nåt?Du kan ju ta över min!
Jaja, din galning känner man allt igen vid det här laget. Tänkte mer på den leopardmönstrade...Haha sant!
Det är en/två swatch
Haha va ju fan nästan vacker
Otroligt trevlig!Sådär då var jag anmäld då. Jag kommer ställa upp med @StarMan vintage Tissot Seastar chrono
Sökte fram en bild
Jag kommer sakna min Santos hela månaden. Kan behöva en klapp på axeln där. Bvlgarin är ball.Såja! Donerat o klart! Nu kommer frågan. Vilken klocka !?!
Runner ups:
Har letat frenetiskt efter min gul från mellanstadietiden!Går med i team GUL Watches om det är okej?
Spännande! Många som diggar Brew känns det som. Länken ser go ut ändå.Nu ska vi se vad kaffetorskarna i New York City kan prestera…