haha kanske kör den för att retas. Men lutar mot Bvlgarin!Jag kommer sakna min Santos hela månaden. Kan behöva en klapp på axeln där. Bvlgarin är ball.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
haha kanske kör den för att retas. Men lutar mot Bvlgarin!Jag kommer sakna min Santos hela månaden. Kan behöva en klapp på axeln där. Bvlgarin är ball.
Det är en trevlig rackare att ha på armen när santosabstinensen kommer smygande.haha kanske kör den för att retas. Men lutar mot Bvlgarin!
Batman approves!Provkör OWGM klockan som kom hem idag. Det blir tufft, rosa är ju verkligen min färg..... men vem har sagt att det ska vara enkelt ?
Har min gamla kvar mäh.Har letat frenetiskt efter min gul från mellanstadietiden!
Nej!! Underbart! Exakt den modellen hade jag med fast med orange urtavla.Har min gamla kvar mäh.
Ska du köpa den oxå 1/4?Batman approves!
Nja, den hoppar jag nog haha.Ska du köpa den oxå 1/4?
Finns liknande modell fortfarande.Nej!! Underbart! Exakt den modellen hade jag med fast med orange urtavla.
Samma som tidigare år.Kan man inte få regler och instruktioner innan man anmäler sig?
Kan man inte få regler och instruktioner innan man anmäler sig?
När man skriver i tråden… automatisk anmälan etc etc.Samma som tidigare år.
En klocka i en månad. Man får inte ha på sig andra klockor, inte ens testa. Det innefattar även träningsklockor av olika slag.
Det är ju lugnt. Kör bara din mumsiga Titan-G så är du nästan redan klarKan man inte få regler och instruktioner innan man anmäler sig?
Kan bli ett nostalgiköp men hade varit så kul att hitta den gamla kompisen från 90-talet. Minns att karborret luktade sur häst då jag envisades med att duscha med klockan.Finns liknande modell fortfarande.
Kanske en kandidat till Owg nästa år iofs.Kan bli ett nostalgiköp men hade varit så kul att hitta den gamla kompisen från 90-talet. Minns att karborret luktade sur häst då jag envisades med att duscha med klockan.
Snyggt det blev med den bezeln. Var har du inhandlat den?Håller med, körde med den typ varje dag förr förra året... helt frivilligt
Vänsterprassel men annan klocka = blåklocka… från the bat…Samma som tidigare år.
En klocka i en månad. Man får inte ha på sig andra klockor, inte ens testa. Det innefattar även träningsklockor av olika slag.
Tyckte det flög oväntat bra ocksåSnyggt det blev med den bezeln. Var har du inhandlat den?
Snyggt det blev med den bezeln. Var har du inhandlatHåller med, körde med den typ varje dag förr förra året... helt frivilligt
riktigt bra! Så de borde ha gjort denTyckte det flög oväntat bra också
Black Sapphire Luminous Bezel Insert for Squale 1521 Dive Watches #C19
Black Luminous Sapphire Bezel Insert with Luminous Markings for Squale 1521 dive watches. Includes adhesive sticker.longislandwatch.com
Kan man inte få regler och instruktioner innan man anmäler sig?
Bra! Jag uppdaterar reglerna i första posten. Ska också lägga in priserna i respektive utlottning.Kan man inte få regler och instruktioner innan man anmäler sig?
Bra intiativ läderlappen!Det vore roligt att veta vad alla heter på Instagram så man kan följa. Självklart tycker jag att alla ska gå in och följa OWG om ni inte redan gör det.
Jag heter TimepieceSwede på Instagram.
Det är inte bra för psyket att möjligheten att ändra klocka finns.Alla ni som har ändrat ert val av klocka eller som vid anmälan inte angav vilken klocka måste maila mig på [email protected] så uppdaterar jag listan.
Är det du som är timepiecesweden? Det var som f.Det vore roligt att veta vad alla heter på Instagram så man kan följa. Självklart tycker jag att alla ska gå in och följa OWG om ni inte redan gör det.
Jag heter burnerwatches. Ska se till att följa #owgmarch för det är väl den officiella taggen?Det vore roligt att veta vad alla heter på Instagram så man kan följa. Självklart tycker jag att alla ska gå in och följa OWG om ni inte redan gör det.
Ähh, bara välj nånDet är inte bra för psyket att möjligheten att ändra klocka finns.
jes.watches heter jag där. Kan nog bli ett och annat mental breakdown illustrerat i en instagrampost.Det vore roligt att veta vad alla heter på Instagram så man kan följa. Självklart tycker jag att alla ska gå in och följa OWG om ni inte redan gör det.
Hahaha!Ähh, bara välj nån
Du kommer nog våndas än mer under Mars iaf
Och Båtsman @Staafen bara längtar efter att få dela ut lavetter