Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Prova att täta springorna efter lagningarna med stålull. Det blir lite stickigt på nosen för de små liven och de blir inte lika sugna på att vara där och gnaga.Håller på att snygga till i ett soprum, hyresgästerna klagar på att det finns möss/råttor! Inte så konstigt när det ser ut som det gör! Håll i väggen stora dasslock!
Då jag är en sann djurvän så har jag svårt att gillra råttfällor! Ska till och lag hålen i väggen, är en bra början i alla fall!
Tack! 19 mm är ju den bästa bredden så det är ju perfekt, passar perfekt på din Yema eller hur, eller? Får bli ett köp på ett sånt där.Serica är mycket riktigt ”sjukt fina” och håller dessutom hög kvalitet. Bandet kommer från RoadID och är egentligen inget klockarmband utan ett som kan bäras under idrottsutövning (cykling, löpning, minigolf m.m.). På bandet finns en böjd metallhylsa där man kan lämna upplysningar om mediciner, sjukdomar, blodgrupp, kontaktuppgifter och annat om man skulle hittas skadad och okontaktbar. I mitt fall tänker jag att den som hittar mig förhoppningsvis förstår att dom inte skall sätta på mig någon annan klocka eftersom jag deltar i OWG March. Bandets bredd är tyvärr blott 19mm varför det uppstår en glipa mellan band och bandhorn. Ingen större grej, kunde Bond så kan jag. Dag tre förresten, lätt som en plätt än så länge.
Håll ut! Jag vill se din arm helt limegrön innan det här är över!Dag 3 kommer bli tuff då jag fått hem ett klockpaket
Tack! 19 mm är ju den bästa bredden så det är ju perfekt, passar perfekt på din Yema eller hur, eller? Får bli ett köp på ett sånt där.
@Back LETS GOOOIm out ...!
Jag trodde att jag hade detta under kontroll, jag valde min Citizen Promaster Windsurfing då jag redan använt den som "arbetsklocka" under de sista 3 veckorna..
Trodde att det skulle gå lätt, mina andra klockor ligger nerpackade och är ur vägen.
Sedan kom frestelsen med ett brev på posten. Jag köpte en ny klocka under OWGM, detta blev mitt fall..
Jag började ta lite bilder på den, utan att sätta på mig den. Tänkte att jag skulle härda ut. Sedan kom tanken: "testa den, du behöver ju inte lägga upp någon bild..."
Jag satte på mig den, och nu klarar jag inte av att mörka detta längre. Två dagar klarade jag mig, sedan var det kört.
Klockan som kom och förstörde var en Poseidon 500m Professional issued diver, ägd av en attackdykare. Jag ber om ursäkt för mitt dåliga tålamod, men jag var tvungen..
Nya tag nästa år !
Im out ...!
Jag trodde att jag hade detta under kontroll, jag valde min Citizen Promaster Windsurfing då jag redan använt den som "arbetsklocka" under de sista 3 veckorna..
Trodde att det skulle gå lätt, mina andra klockor ligger nerpackade och är ur vägen.
Sedan kom frestelsen med ett brev på posten. Jag köpte en ny klocka under OWGM, detta blev mitt fall..
Jag började ta lite bilder på den, utan att sätta på mig den. Tänkte att jag skulle härda ut. Sedan kom tanken: "testa den, du behöver ju inte lägga upp någon bild..."
Jag satte på mig den, och nu klarar jag inte av att mörka detta längre. Två dagar klarade jag mig, sedan var det kört.
Klockan som kom och förstörde var en Poseidon 500m Professional issued diver, ägd av en attackdykare. Jag ber om ursäkt för mitt dåliga tålamod, men jag var tvungen..
Nya tag nästa år !
Erkänn...Oj det här blir tufft, 28 dagar utan att testa…
Lika bra att ge upp direkt och göra lidandet kortOj det här blir tufft, 28 dagar utan att testa…
Nästan så att jag överväger det!Lika bra att ge upp direkt och göra lidandet kort
”Bara titta, bara titta, andas lugnt”Erkänn...
Skulle du vilja låna en klocka av mig så länge??Dag 3. Men jag är nästan inte bitter alls. T-3.
Fin cykling till jobbet idag iaf!
Riktigt fin. Vilket år är den från?”Bara titta, bara titta, andas lugnt”
Men nog slank den upp på fingrarna Men där tog det stopp… för den här gången.
Tack! Den ska vara från 1993, ref 3592.50 med safirglas på baksidan.Riktigt fin. Vilket år är den från?
”Bara titta, bara titta, andas lugnt”
”Bara titta, bara titta, andas lugnt”
Leker med elden!”Bara titta, bara titta, andas lugnt”