Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilket tjejigt armband du harDag 3:
Inga problem.
Nu unisexlänk på. Väldigt bekväm!
Nästan så att det skulle vara värt det....Skulle du vilja låna en klocka av mig så länge??
Dagens fakta om du inte redan vissteCheckar in!
Meddela bara @Back vilken du önskar låna så löser vi detNästan så att det skulle vara värt det....
Men är inte alla dina inlåsta?
Meddela bara @Back vilken du önskar låna så löser vi det
Haha, det hade jag inte en aning om. Runt 60 bast hade jag tippat påDagens fakta om du inte redan visste
Ja typ så För att vara en äldre trebarnsfarsa känner iaf jag mig fräschare om man får säga så.Haha, det hade jag inte en aning om. Runt 60 bast hade jag tippat på
Jag förstår. Bandet fungerar trots glipanSerica är mycket riktigt ”sjukt fina” och håller dessutom hög kvalitet. Bandet kommer från RoadID och är egentligen inget klockarmband utan ett som kan bäras under idrottsutövning (cykling, löpning, minigolf m.m.). På bandet finns en böjd metallhylsa där man kan lämna upplysningar om mediciner, sjukdomar, blodgrupp, kontaktuppgifter och annat viktigt om man skulle hittas skadad och okontaktbar. I mitt fall tänker jag att den som hittar mig i något dike eller så förhoppningsvis förstår att dom inte skall sätta på mig någon annan klocka eftersom jag deltar i OWG March. Bandets bredd är tyvärr blott 19mm varför det uppstår en glipa mellan band och bandhorn. Ingen större grej kan jag tycka, kunde Bond så kan jag. Dag tre förresten, lätt som en plätt än så länge.
Tackar! Den är verkligen prisvärd sett till utförande och funktion och ett bra alternativ till GS.Alltså den Citizenen är så grymt cool. Skarpare indices får man leta efter
Den stora frågan är ju hur många av plastgänget som är med i slutet av mars...Sjukt trevligt ljus i morse. Får bli en till bild på det. Är förövrigt ofantligt nöjd att ha gjort det lite enklare för mig iår och inte valt en Swatch. Mad props till alla er modiga själar som kör swatch i år!
Jodå byt bandet nu...Nu blir det riktigt tufft detta, fick nämligen en snilleblixt häromdagen och den innebär att skicka över ett riktigt snyggt svart "krokodill" läderband till min slimmade "julklocka" en Certina helt i "guld" med vit/silvrig urtavla .... den kommer bli döläcker med det bandet. Jag vågar nästan inte byta förrän i april !!!
annars går det bra, utmaningens klocka sitter där den ska, ingen bild för jag orkar inte =) *kom på att jag orkade...
Tur att man inte röker pipa, då kanske man hade sett ut sådär?Ja typ så För att vara en äldre trebarnsfarsa känner iaf jag mig fräschare om man får säga så.
Tror mer det handlar om vad man kör med för sorts hmmm...tobak?Tur att man inte röker pipa, då kanske man hade sett ut sådär?
Jag röker pipa ca två gånger per år. Då vet jag alltså vad jag har att vänta när jag fyller 36 nästa årTur att man inte röker pipa, då kanske man hade sett ut sådär?