• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hm…detta kändes mycket tråkigt, hittade denna korsnäbb på gatan utanför kontoret! Undrar vad som hänt med stackaren!

Jaja…nu vilar HEN på en bättre plats mot husväggen in mot kontoret, än om den stackaren legat kvar på gatan!

Vila i fred lilla fågel 😢

A7ABF53F-76D3-43BB-8900-F17341CEE1E8.jpeg
73F4FDB4-D93B-41AE-BD29-EAA9E78B943B.jpeg

6653281F-3A09-469D-9167-1915EBD03D73.jpeg

Senast ändrad:
Im out ...!

Jag trodde att jag hade detta under kontroll, jag valde min Citizen Promaster Windsurfing då jag redan använt den som "arbetsklocka" under de sista 3 veckorna..

Trodde att det skulle gå lätt, mina andra klockor ligger nerpackade och är ur vägen.

Sedan kom frestelsen med ett brev på posten. Jag köpte en ny klocka under OWGM, detta blev mitt fall..

Jag började ta lite bilder på den, utan att sätta på mig den. Tänkte att jag skulle härda ut. Sedan kom tanken: "testa den, du behöver ju inte lägga upp någon bild..."

Jag satte på mig den, och nu klarar jag inte av att mörka detta längre. Två dagar klarade jag mig, sedan var det kört.

Klockan som kom och förstörde var en Poseidon 500m Professional issued diver, ägd av en attackdykare. Jag ber om ursäkt för mitt dåliga tålamod, men jag var tvungen..
Nya tag nästa år ! 🙏

20220303_104144.jpg
Bra kämpat iaf!

Im out ...!

Jag trodde att jag hade detta under kontroll, jag valde min Citizen Promaster Windsurfing då jag redan använt den som "arbetsklocka" under de sista 3 veckorna..

Trodde att det skulle gå lätt, mina andra klockor ligger nerpackade och är ur vägen.

Sedan kom frestelsen med ett brev på posten. Jag köpte en ny klocka under OWGM, detta blev mitt fall..

Jag började ta lite bilder på den, utan att sätta på mig den. Tänkte att jag skulle härda ut. Sedan kom tanken: "testa den, du behöver ju inte lägga upp någon bild..."

Jag satte på mig den, och nu klarar jag inte av att mörka detta längre. Två dagar klarade jag mig, sedan var det kört.

Klockan som kom och förstörde var en Poseidon 500m Professional issued diver, ägd av en attackdykare. Jag ber om ursäkt för mitt dåliga tålamod, men jag var tvungen..
Nya tag nästa år ! 🙏

20220303_104144.jpg

Bilagor

• 20211218_091252.gif
    20211218_091252.gif
    7.9 MB · Visningar: 3
Tänkte att jag gjorde det lätt för mig när jag tog på mig den här i tisdags, men får se hur det går nu när ett paket ska hämtas ut på lunchen 😅🤞
59722D01-77C1-4498-9986-7954645BC12A.jpeg
En Baltic Aquascaphe som nästan förstörde hela månaden. Tur att ett bandbyte kan stilla det värsta begäret.

Balticen får ligga kvar i lådan och agera trofé eller tröstpris när OWG skiter sig helt enkelt.

Någon som rockar Baltic här och kan bjussa på ett wristshot så länge? ;)

D95A3DBA-4196-4457-A14D-8987D61949D9.jpeg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp