Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra kämpat iaf!Im out ...!
Jag trodde att jag hade detta under kontroll, jag valde min Citizen Promaster Windsurfing då jag redan använt den som "arbetsklocka" under de sista 3 veckorna..
Trodde att det skulle gå lätt, mina andra klockor ligger nerpackade och är ur vägen.
Sedan kom frestelsen med ett brev på posten. Jag köpte en ny klocka under OWGM, detta blev mitt fall..
Jag började ta lite bilder på den, utan att sätta på mig den. Tänkte att jag skulle härda ut. Sedan kom tanken: "testa den, du behöver ju inte lägga upp någon bild..."
Jag satte på mig den, och nu klarar jag inte av att mörka detta längre. Två dagar klarade jag mig, sedan var det kört.
Klockan som kom och förstörde var en Poseidon 500m Professional issued diver, ägd av en attackdykare. Jag ber om ursäkt för mitt dåliga tålamod, men jag var tvungen..
Nya tag nästa år !
Oj det här blir tufft, 28 dagar utan att testa…
Tack! Jag försökte stå emot, men frestelsen blev för stor. Kan tillägga att det var något av en befrielse också, den satt riktigt bra på handleden. Dumt av mig att köpa nytt under denna månad egentligen, men vad ska man göra..Bra kämpat iaf!
Im out ...!
Jag trodde att jag hade detta under kontroll, jag valde min Citizen Promaster Windsurfing då jag redan använt den som "arbetsklocka" under de sista 3 veckorna..
Trodde att det skulle gå lätt, mina andra klockor ligger nerpackade och är ur vägen.
Sedan kom frestelsen med ett brev på posten. Jag köpte en ny klocka under OWGM, detta blev mitt fall..
Jag började ta lite bilder på den, utan att sätta på mig den. Tänkte att jag skulle härda ut. Sedan kom tanken: "testa den, du behöver ju inte lägga upp någon bild..."
Jag satte på mig den, och nu klarar jag inte av att mörka detta längre. Två dagar klarade jag mig, sedan var det kört.
Klockan som kom och förstörde var en Poseidon 500m Professional issued diver, ägd av en attackdykare. Jag ber om ursäkt för mitt dåliga tålamod, men jag var tvungen..
Nya tag nästa år !
En Baltic Aquascaphe som nästan förstörde hela månaden. Tur att ett bandbyte kan stilla det värsta begäret.Tänkte att jag gjorde det lätt för mig när jag tog på mig den här i tisdags, men får se hur det går nu när ett paket ska hämtas ut på lunchen
Ser ju livsfarlig ut! ….förutom klocka dåDag III och lite VAB på det .
Ser ju livsfarlig ut! ….förutom klocka då
Båda eller?Oj det här blir tufft, 28 dagar utan att testa…
Nope, bara Speedyn! BB Bronze kör jag som OWG-klockaBåda eller?
Speedyn skulle jag kunna motstå, inga problem. Men den där BB Bronzen.. den skulle vara svår
Ah! Bra val!Nope, bara Speedyn! BB Bronze kör jag som OWG-klocka
Flott klokke. Hvordan sitter den på armen - og passer lenken?”Bara titta, bara titta, andas lugnt”
Men nog slank den upp på fingrarna Men där tog det stopp… för den här gången.
Fresta mig inte mer Du kommer nog få svar på din fråga innan mars är över…Flott klokke. Hvordan sitter den på armen - og passer lenken?
Hold ut. Kjemp.Fresta mig inte mer Du kommer nog få svar på din fråga innan mars är över…