Still dead…..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är bara att kasta in handduken kompis!Still dead…..
Den Tudorn kommer snart att vara till salu, bara hojta när det är dags - så kan jag och Batman "hjälpa" digNästan så att jag överväger det!
Men nä mitt mål är att överleva en vecka åtminstone, men en månad, njaaaaa
Det är aldrig för sent att ge upp!Oj det här blir tufft, 28 dagar utan att testa…
Ääääsch, tomma montrar bara, det vet allaLeker med elden…
Galet snygg klocka!De här är en baggis
Det är en väldigt bra fråga. Har för mig att jag klarade typ fem dagar förra året med musse pigg plast klockan. Det gör jag inte omDen stora frågan är ju hur många av plastgänget som är med i slutet av mars...
Jag har precis köpt en ny verkstadsbeater! Jag kunde prova den direkt när den kom idag. Så himla skön känsla!
Ingenting som är tomt med mitt ärende dit.Ääääsch, tomma montrar bara, det vet alla
Bilder från gamla fotoalbumet?ytterligare två nya band droppade om idag
Haha, ja nu har det gått från tjejigt armband till tjejklocka. Jag känner mer Led Zeppelin-vibbar när jag bär den.Vilket tjejigt armband du har
Eller hur var det HSBn sa??
Lånad av @StarMan. Men ja jag håller medGalet snygg klocka!
Haha avslöja mig inte!Bilder från gamla fotoalbumet?
Trodde faktiskt inte du skulle fixa pressen men tji fick jag!
Du vet ju vad som händer då bronsen försvinner till delad vårdnad eller hur @DeskdiversthlmFresta mig inte mer Du kommer nog få svar på din fråga innan mars är över…
Jag har precis köpt en ny verkstadsbeater! Jag kunde prova den direkt när den kom idag. Så himla skön känsla!
Her enn klassiker fra 2021: