Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känner lite samma fast med min snowflake 94010Jag skulle kunna tänka mig att gå i klockpension med min 16610 och den.
Vaknade upp i morse med en kombination av ambivalent tristess och mental istid. Försöker underhålla mig själv med att komma på sätt att fullständigt förgöra detta fasansfulla verk after mars. Förslag?
…och du tror både på tomten och påskharen hör jag. Klockpension? Du?Jag skulle kunna tänka mig att gå i klockpension med min 16610 och den.
Låter som upplagt för en vårdnadstvistBlir det varannan (var tredje) vecka eller vad blir det för upplägg på vårdnaden?
Senke den i et stort glass Budweiser. Den er sikkert ikke vanntett...Vaknade upp i morse med en kombination av ambivalent tristess och mental istid. Försöker underhålla mig själv med att komma på sätt att fullständigt förgöra detta fasansfulla verk after mars. Förslag?
20BARSenke den i et stort glass Budweiser. Den er sikkert ikke vanntett...
Man blir varm i hjärtat av sånt här du är en fin människa Affe. Saknar dej i den andra tråden, mars är långtHm…detta kändes mycket tråkigt, hittade denna korsnäbb på gatan utanför kontoret! Undrar vad som hänt med stackaren!
Jaja…nu vilar HEN på en bättre plats mot husväggen in mot kontoret, än om den stackaren legat kvar på gatan!
Vila i fred lilla fågel
Man blir varm i hjärtat av sånt här du är en fin människa Affe. Saknar dej i den andra tråden, mars är långt
Håller på att snygga till i ett soprum, hyresgästerna klagar på att det finns möss/råttor! Inte så konstigt när det ser ut som det gör! Hålen i väggen är stora som dasslock!
Då jag är en sann djurvän så har jag svårt att gillra råttfällor! Ska till och lag hålen i väggen, är en bra början i alla fall!
Vadå tror på tomten? Tomten finns! Haren har jag varit tveksam till med @LESA pratar om haren i slutet av alla sina inlägg så den måste ju finnas.…och du tror både på tomten och påskharen hör jag. Klockpension? Du?
Bra. Skicka upp din gula City på K&S så skickar jag Tomten till dig. Han rider dit på Haren. Tomten har med sig magiska gullpengar som betalning.Vadå tror på tomten? Tomten finns! Haren har jag varit tveksam till med @LESA pratar om haren i slutet av alla sina inlägg så den måste ju finnas.
Ja, när du är ute och aktiverar dig ja. Vänta bara tills du är tillbaka i den grå vardagen, rapporterna skall fyllas i och stämplas. Det blir dags för prostatakoll, frugan bemöter dig med sitt vanliga ointresse och du har slut på bärs att trösta dig med.. då kanske den där klockan inte riktigt räcker till ändå…Checkade in i fel tråd förut men allt går bra inga panikattacker. En klocka är fullt tillräckligt!
2/3 radhustrippel. Du behöver bara en DW med vit tavla så är du klar.Jag skulle kunna tänka mig att gå i klockpension med min 16610 och den.
Antingen det, eller så får du flytta hem till @Been varannan vecka!Låter som upplagt för en vårdnadstvist
Sterkt at du holder ut med en klokke som kun er rett 2 ganger i døgnet.