Vi tar en till från 1921 för att visa vad h-a-r-d-c-o-r-e vi ärHer enn klassiker fra 2021:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi tar en till från 1921 för att visa vad h-a-r-d-c-o-r-e vi ärHer enn klassiker fra 2021:
Vafan nu ångrar man ju nästan inte att man hakade på den här cirkusen!Vi tar en till från 1921 för att visa vad h-a-r-d-c-o-r-e vi är
Ja.Vafan nu ångrar man ju nästan inte att man hakade på den här cirkusen!
Jaja, gjort är gjort. Jag återkommer vid nästa klockbyte!
Hare!
Vafan nu ångrar man ju nästan inte att man hakade på den här cirkusen!
Jaja, gjort är gjort. Jag återkommer vid nästa klockbyte!
Hare!
Håller på att snygga till i ett soprum, hyresgästerna klagar på att det finns möss/råttor! Inte så konstigt när det ser ut som det gör! Håll i väggen stora som dasslock!
Då jag är en sann djurvän så har jag svårt att gillra råttfällor! Ska till och lag hålen i väggen, är en bra början i alla fall!
haha, så jäkla go stämning...efter tre dagar! Tänk dig vecka tre när frustrationen börjar koka över på riktigt
Jo har varit ett tag men nu börjar saker ordna till sig! Blir det Triwa för dig i april med eller vad händer?Ja.
Nej det behöver du inte.
Hare
Fast du är väl mer eller mindre OWG på riktigt nuförtiden va?
Precis så, jag kan iof tänka mig att låta @Cosmo få vara med ett hörn eftersom ha trånat efter en easy adjustment likt en kärlekskrank tonåring på skoldansDu vet ju vad som händer då bronsen försvinner till delad vårdnad eller hur @Deskdiversthlm
Härligt, upp o ner som det ska va! Ja, jag ska gå med en gul jävla plastklocka på armen resten av livet hade jag tänktJo har varit ett tag men nu börjar saker ordna till sig! Blir det Triwa för dig i april med eller vad händer?
Nu är nog min klockgalenskap på en hyfsad nivå än så länge i denna konkurrensen. Men är på god väg redanhaha, så jäkla go stämning...efter tre dagar! Tänk dig vecka tre när frustrationen börjar koka över på riktigt
Nä, inte än…..Det är bara att kasta in handduken kompis!
En, bara enJag ger upp!
I att försöka hänga med alltså...
Har det hänt något idag, dvs har vi några som gett upp?
Nja... Tycker du bör byta tillbaka till länken. Om du vill köra läder kan du ju alltid prova speedmasternFörsta bandbytet avklarat
Oj vad jag längtar till 1a april nuPrecis så, jag kan iof tänka mig att låta @Cosmo få vara med ett hörn eftersom ha trånat efter en easy adjustment likt en kärlekskrank tonåring på skoldans
Du vet ju vad som händer då bronsen försvinner till delad vårdnad eller hur @Deskdiversthlm
Blir det varannan (var tredje) vecka eller vad blir det för upplägg på vårdnaden?Oj vad jag längtar till 1a april nu
Jag skulle kunna tänka mig att gå i klockpension med min 16610 och den.Jag ger upp!
I att försöka hänga med alltså...
Har det hänt något idag, dvs har vi några som gett upp?