Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
LumeBlev en kall när barnen lagt sig, det är man faktiskt värd efter 4:a tuffa dagar.
Sa någon lumeshot tävling?
Noterade idag att min kära 58:a stannat. Den såg nästan ledsen och sårad ut lite där i klockboxen. Kvartsarna som tickade på gav inte alls samma känsla. Men 58:an nästan kallade på mig…Vad sägs om lite alternativt klockbärande (om du minns, det gör jag)? Eller ska vi dra på den en vecka eller två kanske....
fancy pancy klockorna har så klart en stor fördel här det viktiga här är att G-shock saknar all talang i lume tävling
Har du smör på fruktsalladen? Innovativt på min ära...
Just GA-400 är kass i det fallet. Men den lyser fint iaffancy pancy klockorna har så klart en stor fördel här det viktiga här är att G-shock saknar all talang i lume tävling
Eller hur @roosterman
Jag tror (vet) att @virrooo är farligt nära!It's a trap - så hvem er neste?
Menar du för att jag försöker sälja klockan jag ska ha hela mars redan nu?Jag tror (vet) att @virrooo är farligt nära!
Hehe, nu tänkte jag nog mer alternativt bärande. Vill minnas en pervers "korv" m.m men jag kanske har drömt nu igen?Noterade idag att min kära 58:a stannat. Den såg nästan ledsen och sårad ut lite där i klockboxen. Kvartsarna som tickade på gav inte alls samma känsla. Men 58:an nästan kallade på mig…
Men man har ju karaktär
Sen har jag ju iofs ett gäng vilande G-shocks som har lite lumefancy pancy klockorna har så klart en stor fördel här det viktiga här är att G-shock saknar all talang i lume tävling
Eller hur @roosterman
Haha. Jag förstår, men den är jag oskyldig till!Hehe, nu tänkte jag nog mer alternativt bärande. Vill minnas en pervers "korv" m.m men jag kanske har drömt nu igen?
På tal om lume-Sen har jag ju iofs ett gäng vilande G-shocks som har lite lume
Men snyggt komponerat!Här kommer ett lümshot också. Kul med tvåton men inte så starkt med Seiko mått mätt!
Man misstänker ändå dopingÄr det nån gren man inte behöver vara orolig att ställa upp i med Tuna så är det ju i Lumeshot!
Sitter man på prinsessa Candense som klocka är man nästan med dopad.På tal om lume-
Bytte till band till ett självlysande. Är det fredag så
Är hela bandet självlysande?På tal om lume-
Bytte till band till ett självlysande. Är det fredag så
Doping och doping, det var bara läppsalva i aluminiumcylindern!Man misstänker ändå doping
Sitter man på prinsessa Candense som klocka är man nästan med dopad.
Appropå dopingMan misstänker ändå doping
Sitter man på prinsessa Candense som klocka är man nästan med dopad.