Brogin
Silver
Jo, min förvirrade stolthet....Ingen tvingar dig att fortsätta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo, min förvirrade stolthet....Ingen tvingar dig att fortsätta
Jaså! Samma här…då är vi några dåJa @martaSM30 firade ju tossdan mäh massipahntåååhta igår så...
@Berns , Är jag ute lr. ska jag fortsätta lida.....?Denna tråden är fullständigt jävla sinnessjuk! Tio jävla sidor sen min Väggklocka i förmidags... vem hinner ha koll på allt som sägs?? Jag har faktiskt ett heltidsjobb och ett socialt liv utöver det jag klarar inte hålla koll längre...
En enkel fråga; Straffade Väggklocka ut mig eller måste jag fortsätta med den där jävla Seikon med urverk som härstammar från ett annat årtusende?
Ett klargörande bara, jag tog aldrig av mig Seikon....
Skulle nog kunna säga att det är HELT ok att byta till den ytterst bekväma Casioaken igen.@Berns , Är jag ute lr. ska jag fortsätta lida.....?
@Berns , Är jag ute lr. ska jag fortsätta lida.....?
@Berns , Är jag ute lr. ska jag fortsätta lida.....?
Skulle bara för länken då.....Skulle nog kunna säga att det är HELT ok att byta till den ytterst bekväma Casioaken igen.
Lavett är redan utrett
Tack för påminnelsen
Senke den i et stort glass Budweiser. Den er sikkert ikke vanntett...