Vad är detta för något? Har hälsomyndigheten godkänt den?Appropå doping
Underbart är kortDopad lumeshot. Tror denna klocka från -51 lyser i ungefär 3sekunder
Har en Omga som är färdig på samma tid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är detta för något? Har hälsomyndigheten godkänt den?Appropå doping
Underbart är kortDopad lumeshot. Tror denna klocka från -51 lyser i ungefär 3sekunder
Låter tryggt. Slipper helst se den där läskiga saken på bild så din rapport duger gott och välIdag hälsade @seikodiverr på mig, och vi tjötade litet klocka. Han är ju med er, och var stenhård på att absolut inte prova någon av mina klockor. Inte ens på högern.
Vilken karaktär!
Såååå jäkla fräckt ju
Räknas en Daniel Wellington som en klocka?Är det en Daniel Wellington? Dom är inte heller tillåtna
Vart har du köpt bandet? Klockan har jag redan frågat om sen tidigare till dotterns 5-års dag, men det där bandet till är ju helt outstanding
Du klarade dig från Båtsman, eller?Räknas en Daniel Wellington som en klocka?
Superfin bild!Hänger på lume-temat. Trevlig helg!
Samma som jag köpte klockan, Sjöbackens Ur i Malmö (det är ett Gul-band). Finns även att köpa direkt från Gul.Vart har du köpt bandet? Klockan har jag redan frågat om sen tidigare till dotterns 5-års dag, men det där bandet till är ju helt outstanding
Riktigt läckert
Och ändå klagar folk på Sinns lume va?Superfin bild!
Jag blir väckt flera gånger per natt av en bebis, och har inte haft några som helst problem att avläsa tiden. Tycker att den är klart godkändOch ändå klagar folk på Sinns lume va?
Tycker den gör jobbet heelt ok!
Håller med. Brukade kolla tiden på morgonen på min Sinn utan bekymmer, men det var för väldigt länge sedan. Säkert fem dagar?Jag blir väckt flera gånger per natt av en bebis, och har inte haft några som helst problem att avläsa tiden. Tycker att den är klart godkänd
Se där! Team Gul regerar Småland!
Det garaget har man lagt nån månadslön i.....Du klarade dig från Båtsman, eller?
Du åkte på en lavettDenna tråden är fullständigt jävla sinnessjuk! Tio jävla sidor sen min Väggklocka i förmidags... vem hinner ha koll på allt som sägs?? Jag har faktiskt ett heltidsjobb och ett socialt liv utöver det jag klarar inte hålla koll längre...
En enkel fråga; Straffade Väggklocka ut mig eller måste jag fortsätta med den där jävla Seikon med urverk som härstammar från ett annat årtusende?
Ett klargörande bara, jag tog aldrig av mig Seikon....
#2705 - Läderlappen var på besök..Denna tråden är fullständigt jävla sinnessjuk! Tio jävla sidor sen min Väggklocka i förmidags... vem hinner ha koll på allt som sägs?? Jag har faktiskt ett heltidsjobb och ett socialt liv utöver det jag klarar inte hålla koll längre...
En enkel fråga; Straffade Väggklocka ut mig eller måste jag fortsätta med den där jävla Seikon med urverk som härstammar från ett annat årtusende?
Ingen tvingar dig att fortsättaDenna tråden är fullständigt jävla sinnessjuk! Tio jävla sidor sen min Väggklocka i förmidags... vem hinner ha koll på allt som sägs?? Jag har faktiskt ett heltidsjobb och ett socialt liv utöver det jag klarar inte hålla koll längre...
Ja @martaSM30 firade ju tossdan mäh massipahntåååhta igår så...Se där! Team Gul regerar Småland!