• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Appropå doping😎
IMG_20220304_204620.jpg
Vad är detta för något? Har hälsomyndigheten godkänt den? 🤣

Dopad lumeshot. Tror denna klocka från -51 lyser i ungefär 3sekunder 😀
B85AF1BB-E4BB-47C7-8893-AE158971FC7F.jpeg
Underbart är kort ;)
Har en Omga som är färdig på samma tid.

I en lumetävling borde väl ändå Marathon med tritium vinna! Inte för att den lyser starkast, men för att den lyser smartast :cool:.
Checkmate, atheists!

(Men på riktigt, det är fantastiskt att se hur relativt starkt den lyser när jag har fullt mörkerseende och det faktiskt är svart i rummet. I solljus får rören också en härlig lyster men i vanligt dagsljus eller ens i ljuset av min datorskärm i ett mörkt rum ser jag inte att den lyser alls)
MarathonTritium.jpg

Senast ändrad:
Jag blir väckt flera gånger per natt av en bebis, och har inte haft några som helst problem att avläsa tiden. Tycker att den är klart godkänd :)
Håller med. Brukade kolla tiden på morgonen på min Sinn utan bekymmer, men det var för väldigt länge sedan. Säkert fem dagar?

Denna tråden är fullständigt jävla sinnessjuk! Tio jävla sidor sen min Väggklocka i förmidags... vem hinner ha koll på allt som sägs?? Jag har faktiskt ett heltidsjobb och ett socialt liv utöver det jag klarar inte hålla koll längre...
En enkel fråga; Straffade Väggklocka ut mig eller måste jag fortsätta med den där jävla Seikon med urverk som härstammar från ett annat årtusende?
Ett klargörande bara, jag tog aldrig av mig Seikon....
20220304_101331.jpg
20220304_101314.jpg

Denna tråden är fullständigt jävla sinnessjuk! Tio jävla sidor sen min Väggklocka i förmidags... vem hinner ha koll på allt som sägs?? Jag har faktiskt ett heltidsjobb och ett socialt liv utöver det jag klarar inte hålla koll längre...
En enkel fråga; Straffade Väggklocka ut mig eller måste jag fortsätta med den där jävla Seikon med urverk som härstammar från ett annat årtusende?
20220304_101331.jpg
20220304_101314.jpg
Du åkte på en lavett 🤣

20220304_101331.jpg
20220304_101314.jpg
#2705 - Läderlappen var på besök..

7652BDBE-167E-4495-88F6-00042F28EB1F.jpeg

20220304_101331.jpg
20220304_101314.jpg
Ingen tvingar dig att fortsätta 🙄
what-is-it-you-desire-lucifer-morningstar.gif

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp