• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Alltså, jag har lusläst reglementet och tycker att det haltar när det kommer till definitionerna av vad som faktiskt är en klocka. Det stämmer att jag provat några nyheter från Seiko på en pressträff…

Men! De var attrapper utan urverk, de kanske såg ut som klockor men det var icke-klockor! Dessutom identifierade jag mig inte som ’kille som provar klockor’ vid tillfället. Så jag är självklart OSKYLDIG! :cool:

Det sagt, jäklar vad många icke-klockor från Seiko jag provade! Tiotals! 🤣
suits-harvey-specter.gif

Hög igenkänningsfaktor på den, även utan att vara gift. Man har spenderat alldeles för många timmar väntandes i bilen😂
I bilen, i hallen, i köpcentrumet osv osv. The list goes on
Tar en skärmdump på denna också och lägger till bildspelet i sommar🤣🤣🤣🤣
😳 Låter som att vi kommer få en väldigt trevligt stämning på sommarens fika tillsammans med våra fruar…
Det handlar om obotlig frusyndrom och är vanligare än vad man kanske tror :bookworm:
Tips från chäfen, njut av stunden för dig själv och låt dig icke påverkas. Säg inget, låtsas som ingenting..."va, är du redan här?"

Faktura på väg, inga problem! 😁
Jag postade ju på KS under tiden så det får ju räknas som rätt najs egentid 😬
On/off-spaken har pajat! 😬
3997EB78-5ABC-4BF2-A81C-6779B9A3B9C2.jpeg
Oh nej 😢 Förstår att du måste vara helt knäckt
Hög igenkänningsfaktor på den 😂

Men om du bara hade vattnat blommorna, tvättat toan, torkat av fönsterbrädorna eller vikt ihop lakanen själv, så hade hon inte behövt göra det just innan ni skulle till att åka 😂
Så skyll dig själv 😉
Ska väl inte göra henne sysslolös?!

Ännu inga missöden. Jag får ju säga att det går som tåget så här långt! Som Nordman sjunger – släpp alla sorger, låt det vackra vara det som gör dig svag.

Och vad kan vara vackrare en krispig iskall morgon den 9:e mars än en gulgrön och lila swatch? Nästan ingenting, föreställer jag mig.

IMG20230309073829.jpg
Kul för dig! Jag tänker mest på en annan Nordman-låt idag. - Det gör ont, men gå ändå!

Alltså, jag har lusläst reglementet och tycker att det haltar när det kommer till definitionerna av vad som faktiskt är en klocka. Det stämmer att jag provat några nyheter från Seiko på en pressträff…

Men! De var attrapper utan urverk, de kanske såg ut som klockor men det var icke-klockor! Dessutom identifierade jag mig inte som ’kille som provar klockor’ vid tillfället. Så jag är självklart OSKYLDIG! :cool:

Det sagt, jäklar vad många icke-klockor från Seiko jag provade! Tiotals! 🤣
Är det ok att prova klockor på en pressträff under OWG?
AF492412-B56C-4D60-8960-023822D6952B.gif

Tillbaka
Topp