• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Men gud förbannat! Ibland funderar jag på om att livet som gift med en kvinna går ut på att vänta?! Vi var ffs färdigklädda nästan samtidigt, då gick jag ut och fyllde på spolarvätska. Snart får jag anmäla henne som försvunnen 😳
90A98838-2A32-4663-A0DF-150C475B24CD.jpeg
Det handlar om obotlig frusyndrom och är vanligare än vad man kanske tror :bookworm:
Tips från chäfen, njut av stunden för dig själv och låt dig icke påverkas. Säg inget, låtsas som ingenting..."va, är du redan här?"

Faktura på väg, inga problem! 😁

Till @Denkes försvar bör väl nämnas att han kört med klockatrapper. Enligt egen uppgift i alla fall. En knäpp på näsan kanske? Ingen lavett.

63522291-0C99-4DDB-B920-076A89E7091F.jpeg

Vi kanske får köra med spårljus istället så vi får in @Denke i rätt riktning igen?

Alltså, jag har lusläst reglementet och tycker att det haltar när det kommer till definitionerna av vad som faktiskt är en klocka. Det stämmer att jag provat några nyheter från Seiko på en pressträff…

Men! De var attrapper utan urverk, de kanske såg ut som klockor men det var icke-klockor! Dessutom identifierade jag mig inte som ’kille som provar klockor’ vid tillfället. Så jag är självklart OSKYLDIG! :cool:

Det sagt, jäklar vad många icke-klockor från Seiko jag provade! Tiotals! 🤣

Senast ändrad:
Alltså, jag har lusläst reglementet och tycker att det haltar när det kommer till definitionerna av vad som faktiskt är en klocka. Det stämmer att jag provat några nyheter från Seiko på en pressträff…

Men! De var attrapper utan urverk, de kanske såg ut som klockor men det var icke-klockor! Dessutom identifierade jag mig inte som ’kille som provar klockor’ vid tillfället. Så jag är självklart OSKYLDIG! :cool:

living-on-the-edge.gif

Men gud förbannat! Ibland funderar jag på om att livet som gift med en kvinna går ut på att vänta?! Vi var ffs färdigklädda nästan samtidigt, då gick jag ut och fyllde på spolarvätska. Snart får jag anmäla henne som försvunnen 😳
90A98838-2A32-4663-A0DF-150C475B24CD.jpeg
Hög igenkänningsfaktor på den 😂

Men om du bara hade vattnat blommorna, tvättat toan, torkat av fönsterbrädorna eller vikt ihop lakanen själv, så hade hon inte behövt göra det just innan ni skulle till att åka 😂
Så skyll dig själv 😉

@Back, @Denke förtjänar en varningslavett.

Tillbaka
Topp