Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nja, jag tror på klassiskt självsabotage. Har du ofta minnesluckor? Är du inbokad på möten du inte minns att du tackat ja till? Vaknar du med utslagna tänder och blodiga knogar?Du menar att det skulle vara mitt eget folk som ligger bakom? ”Även du min Brutus”-prylen? Tanken hisnar…
Jaha, då missförstod jag. Är ganska obildad.Dag 9:
Länkbyte.
Tumme ner betydde att man skonade den förlorande gladiatorns liv så du klarade dig nog, @Denke
Vadå, fick ni inte se filmen 300 på historielektionen på livets hårda skola?Jaha, då missförstod jag. Är ganska obildad.
Det där är väl ändå från Gladiator?Vadå, fick ni inte se filmen 300 på historielektionen på livets hårda skola?
Jag är så gammal att 300 inte kommit när jag gick LHS.Vadå, fick ni inte se filmen 300 på historielektionen på livets hårda skola?
@Denke du måste överklaga detta. Jag tycker att du är oskyldig. Nu behöver vi bara hitta två socialdemokratiska nämndemän som också har en diffus bild av hur ”klocka” bör definieras.
Oops! Jag har inte sett någon av dem.Det där är väl ändå från Gladiator?
Ursäkta besserwisser, kunde inte hejda mig.
Jag har sett en film i ämnetJaha, då missförstod jag. Är ganska obildad.
Ojoj vad många memes du missat ursprunget till.Oops! Jag har inte sett någon av dem.
Inväntar mer info från @Zingo77. Kan han ha syndat och isf hur?
Fixade den åt dig, varsågod!
Kör hårt!!
DrömNu tar vi kvällen.
Jag och BuLLen får äta kvällsmat själv idag, Los Tantos är på tjejkväll…
Nu blir det NETFLIX och dokumentären om flygplanet MH370 som försvann på väg till Peking!