Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Icke//Tog du några fina wristshots med klockorna på brickan?
@Denke du måste överklaga detta. Jag tycker att du är oskyldig. Nu behöver vi bara hitta två socialdemokratiska nämndemän som också har en diffus bild av hur ”klocka” bör definieras.Är det ok att prova klockor på en pressträff under OWG?
Du blev lurad.. it was attrapp.Alltså, jag har lusläst reglementet och tycker att det haltar när det kommer till definitionerna av vad som faktiskt är en klocka. Det stämmer att jag provat några nyheter från Seiko på en pressträff…
Men! De var attrapper utan urverk, de kanske såg ut som klockor men det var icke-klockor! Dessutom identifierade jag mig inte som ’kille som provar klockor’ vid tillfället. Så jag är självklart OSKYLDIG!
Det sagt, jäklar vad många icke-klockor från Seiko jag provade! Tiotals!
Du blev lurad.. it was attrapp.
Så, signing off
Denke-falangen?Ja! Nu klarnar det. Jag har blivit utsatt för en kupp! Jag tror mig veta vilken falang som ligger bakom detta illdåd…
Denke-falangen?
Keep your enemies close, but keep your backstabbing friends closerDu menar att det skulle vara mitt eget folk som ligger bakom? ”Även du min Brutus”-prylen? Tanken hisnar…
Förutsatt att det var atrapper så har vi ju i princip redan en prejudicerande, friande dom i form av en kompass förklädd till armbandsur.@Denke du måste överklaga detta. Jag tycker att du är oskyldig. Nu behöver vi bara hitta två socialdemokratiska nämndemän som också har en diffus bild av hur ”klocka” bör definieras.
Herr @Curler2 🥌
Nada... Jag är bara en snäll medmänniska på livets i stundom smågrusiga stig.Herr @Curler2 🥌
Du var den enda som röstade för friande dom. Vad har du att vinna på en friande dom?
Herr @Curler2 🥌
Du var den enda som röstade för friande dom. Vad har du att vinna på en friande dom?
Tumme ner betydde att man skonade den förlorande gladiatorns liv så du klarade dig nog, @DenkeÄr det ok att prova klockor på en pressträff under OWG?